2019 סיטרואן קקטוס החדש
סיטרואן קקטוס החדש - בוגר, נוח ואיכותי יותר.
2019 סיטרואן קקטוס החדש
סיטרואן קקטוס החדש - בוגר, נוח ואיכותי יותר.

דגמי 2019 החדשים של סיטרואן C4 קקטוס מציגים עיצוב מלוטש ובוגר יותר, תא נוסעים איכותי ושקט יותר, מערכת בולמים חדשה לשיפור הנוחות ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. הדגם ישווק בשלב זה עם מנוע 1.2 טורבו 110 כ״ס ותיבת 6 הילוכים אוטו׳.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, השיקה הבוקר את סיטרואן קקטוס החדש (C4 קקטוס) אשר זכה בדגמי 2019 למתיחת פנים מקיפה במיוחד הכוללת עיצוב חיצוני בוגר ומלוטש יותר, מושבים חדשים ונוחים יותר ומערכת בולמים חדשה לשיפור נוחות הנסיעה ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

עם הגעתו של ה-C3 איירקרוס החדש כקרוסאובר עירוני, סיטרואן אפשרה לעצמה להפוך את הקקטוס 2019 לרכב בוגר יותר למראה, רכב שאמור לשמש כדגם המשפחתי של המותג לאור העדרה של מחליפה ל-C4. סיטרואן הסירה את בועות האוויר ״AirBump״ מהדלתות והפגושים, אלמט עיצובי/שימושי אשר היוו את סימן ההיכר של הדגם היוצא. הפגוש הקדמי עוצב מחדש וכך גם הפגוש האחורי והפנסים מאחור. העיצוב החדש אולי לא ״שובב״ כמו הדגם היוצא, אך עדיין מוצלח מאוד וייחודי.

 

2019 סיטרואן C4 קקטוס החדש
עיצוב בוגר ומלוטש יותר.

תא הנוסעים הייחודי של הדגם זכה למספר שדרוגים משמעותיים, חומרי בידוד שנוספו למרכב יבטיחו חווית נסיעה שקטה יותר, הגימור בתא הנוסעים שודרג משמעותית, הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש ומערכת מולטימדיה עדכנית הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פלי מחליפה את המערכת הקודמת. המושבים בדגם תוכננו מחדש והם כוללים ספוגים בשלוש רמות קשיחות לנוחות משופרת ותמיכה טובה ביותר בגוף, גם לנהגים כבדי משקל - מושבי נוחות אלו (Advanced Comfort) מוצעים בישראל רק ברמת הגימור הגבוהה SHINE PK.

 

2019 סיטרואן C4 קקטוס החדש תא הנוסעם
מולטימדיה חדשה ומושבים נוחים יותר.

בכדי לשפר עוד יותר את נוחות הנסיעה, סיטרואן התקינה בדגם את מערכת הבולמים החדשה שלה PHC - Progressive Hydraulic Cushions. המערכת כוללת בוכנה הידראולית, במקום משככי גומי, שנועדה לספק שיכוך בסוף מהלך המתלה במעבר על מפגעים גסים. הבוכנה, בכל פינות הרכב, אפשרה לסיטרואן להתקין בולמים וקפיצים רכים יותר המאפשרים נוחות נסיעה טובה יותר מבלי להתפשר על מקרי קיצון (למעשה שיפור של השיכוך גם במקרי קיצון). 

סיטרואן קקטוס החדש ישווק בישראל, בשלב זה, עם מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו PureTech המוכר של קבוצת PSA אשר, כאן הספק מרבי של 110 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומנט מרבי של 20.9 קג״מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.9 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק״מ לליטר.

 

2019 סיטרואן C4 קקטוס החדש
תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

תחום נוסף בו הדגם זכה לשדרוג משמעותי הוא תחום הבטיחות, עם תוספת של מערכת בלימה אוטונומית, מגביל מהירות נתמך מערכת זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב, בקרת ערנות נהג, וניטור שטח מת בצידי הרכב - סטנדרט בכל רמות הגימור. 2019 סיטרואן קקטוס - מפרט טכני מלא להורדה.

 

רמת הגימור הבסיסית FEEL כוללת בקרת אקלים, בקרת שיוט, מגביל מהירות, פנסים קדמיים 'לד' לתאורת יום ואחוריים 'לד' מלא, תאורה עוקבת פניה, מראה פנימית אלקטרו-כרומטית, חיישני גשם, פנסי ערפל קדמיים, 6 רמקולים, מערכת מולטימדיה ״7 מקורית עם אפשרות הפעלה בעברית ו-Apple Car Play, כוונון גובה למושב הנהג, מצלמה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית ועוד. רמת הגימור הבכירה SHINE PK מוסיפה לרשימה גם כניסה והתנעה ללא מפתח, מושב נוסע (בנוסף לנהג) מתכוונן לגובה, מושבי Advanced Comfort ייחודיים, חישוקים קלים במידה 17 אינץ' ועוד.. לסיטרואן קקטוס מוצמדת אחריות מלאה ל-5 שנים.

 

2019 סיטרואן קקטוס - מחירון:

קקטוס 1.2 טורבו FEEL אוטו׳ -109,990 ₪

קקטוס 1.2 טורבו SHINE PK אוטו׳ - 114,990 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.