סיטרואן C3
סיטרואן C3.
סיטרואן C3
סיטרואן C3.

לובינסקי מחזירה את רמת הגימור FEEL לסיטרואן C3, עם אחריות לשלוש שנים במקום חמש ורשימת אבזור מצומצמת יותר לעומת רמת הגימור SHINE PK.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, החלה בשיווק רמת גימור חדשה ובסיסית, FEEL, לסופרמיני סיטרואן C3 אשר תוצע במחיר של 102,990 ₪. רמת הגימור מצטרפת לרמת הגימור הבכירה SHINE PK של הדגם המוצעת במחיר של 105,990 ₪ (רמת הגימור SHINE ירדה לאחרונה מההיצע).

 

רמת הגימור FEEL כוללת, בין היתר: מולטימדיה ״7 מקורית עם אפל קאר-פליי, חישוקי פלדה ״15, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, מראות צד חשמליות, דיבורית BT, שליטה מההגה, כניסת USB, בקרת אקלים ועוד. בתחום הבטיחות הדגם כולל 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים והתרעה על עייפות הנהג. הדגם כולל אחריות לשלושה שנים בלבד לעומת 5 שנים ברמת הגימור SHINE PK.

 

2019 סיטרואן C3
סיטרואן C3 (ברמת גימור SHINE PK).

על מה מוותרים לעומת רמת הגימור SHINE PK? על חישוקי סגסוגת ״17, על ניטור שטח מת, על כניסה והתנעה ללא מפתח, על חיישני חניה אחוריים מקוריים עם תצוגה גרפית, על מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, על מצלמת חנייה, על צבע בשני גוונים חיצוני והדגשת צבע בפגושים ומראות הצד בהתאם לצבע הגג, על חלונות אחוריים כהים וגימור מהודר בתא הנוסעים. לאור ההבדל המשמעותי באחריות, שלוש שנים במקום חמש, וברשימת האבזור, די ברור כי רמת הגימור FEEL מיועדת בעיקר לציי הרכב.

בתחום ההנעה אין שינוי, מנוע 1.2 ליטר טורבו 110 כ״ס ו-20.9 קג״מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו׳, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.0 שניות, למהירות מרבית של 190 קמ״ש ולצריכת דלק משולבת של 20.4 ק״מ לליטר. 2019 סיטרואן C3 - מפרט טכני מלא להורדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.