פורשה מקאן החדש 2019 מתיחת פנים
פורשה מרעננת את המקאן במתיחת פנים.
פורשה מקאן החדש 2019 מתיחת פנים
פורשה מרעננת את המקאן במתיחת פנים.

פורשה מעדכנת את הקרוסאובר הקומפקטי שלה עם עיצוב חיצוני ותא נוסעים המיישרים קו עם הקאיין החדש.

 

כחמש שנים לאחר שהוצג לראשונה וארבע לאחר שהחל השיווק בפועל, פורשה חושפת את דגמי 2018 המחודשים של המקאן, לאחר שזכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, תא נוסעים משודרג וטכנולוגי יותר וחידוד של התחום הדינאמי.

 

חיצונית, חזיתו של המקאן כמעט ולא השתנתה למעט עדכון קליל למיקום פנסי הערפל (LED) בפגושים והחלפת יחידות התאורה בפנסים הראשיים ביחידות מודרניות יותר שהושאלו מהדגמים העדכניים יותר של פורשה. מאחור נמצא עדכון משמעותי יותר עם החלפה של הפנסים כך שכעת הם תואמים לעיצוב של האח הגדול והבכיר יותר, הקאיין החדש. בנוסף, פורשה הוסיפה מבחר של שלושה צבעים חיצוניים חדשים וכן עיצובים חדשים לחישוקי ה-״20 ו-״21 של הדגם.

 

פורשה מקאן החדש תא הנוסעים
עיצוב מחדש לקונסולה המרכזית עם מולטימדיה חדשה.

בתא הנוסעים, פורשה עיצבה מחדש את הקונסולה המרכזית התואמת כעת לזו של הקאיין החדש, כל זאת בכדי לאכלס את מערכת המולטימדיה החדשה של פורשה בגודל ״11, במקום מסך ״7 בדגם היוצא. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בגלגל הגה GT חדש הכולל כפתור בורר מצבי נהיגה ועטוף באלקנטרה.

 

בצד הטכנולוגי, פורשה הוסיפה לדגם מערכת Connect Plus המספקת דיווחי תנועה בזמן אמת, פחות רלוונטי לישראל, וכן הוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת סיוע לנהיגה בפקקים (שליטה על ההיגוי והבלימה/תאוצה עד 60 קמ״ש). בצד הדינאמי, פורשה התקינה צמיגים חדשים לשיפור האחיזה וכיילה מחדש את המתלים.

בשלב זה, בשל הצורך להתאמות לתקן WLTP האירופאי החדש, פורשה עדיין לא מציגה את יחידות ההנעה של הדגם. הצפי הוא שדגמי הבסיס ימשיכו לעשות שימוש במנוע 2.0 ליטר טורבו ואילו דגמי המקאן s והמקאן GTS ינטשו את מנוע ה-3.6 ליטר V6 לטובות מנוע ה-3.0 ליטר V6 טורבו ואילו הגרסה הבכירה של הדגם, המקאן טורבו, יצויד במנוע ה-2.9 ליטר V6 טורבו החדש של פורשה עם הספק מרבי הצפוי לעמוד על 450 כ״ס, כמו באודי RS4 החדשה העושה שימוש במנוע זהה.

 

עדכון: פורשה חשפה בתערוכת פריז מנוע אחד אשר ישרת את המקאן המחודש, בשלב זה: 2.0 ליטר טורבו עם 245 כ״ס ו-37.7 קג״מ. משודך לתיבת PDK, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.7 שניות ולמהירות מרבית של 225 קמ״ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 12.5 ק״מ לליטר.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.