2019 רנו קליאו החדשה
רנו קליאו 2019 החדשה.
2019 רנו קליאו החדשה
רנו קליאו 2019 החדשה.

הקליאו החדשה מציגה אבולוציה מודרנית ובוגרת יותר לעיצוב של הדגם היוצא, אליו מצטרף תא נוסעים חדש לחלוטין, מרווח, מאובזר ואיכותי יותר. היצע המנועים בדגם יכלול בעתיד גם גרסה היברידית.

 

לאחר שחשפה אמש את תא הנוסעים של הדגם, רנו חושפת כעת את הקליאו V החדשה במלוא הדרה, דור חמישי לסופרמיני הנמכרת ביותר באירופה. עדכון: כל הפרטים על רנו קליאו 2019 החדשה.

למרות שהעיצוב החיצוני הוא רק אבולוציה לדגם היוצא, הקליאו V היא מכונית חדשה לחלוטין המבוססת על פלטפורמה חדשה, פלטפורמת CMF-B המודולרית של רנו-ניסאן. הקליאו החדשה קצרה ב-14 מ״מ מהדגם היוצא, עם אורך של 4,048 מ״מ, אך רחבה יותר משמעותית ב-66 מ״מ עם רוחב של 1,798 מ״מ. בסיס הגלגלים העומד על 2,583 מ״מ קוצץ סמלית ב-6 מ״מ והגובה קוצץ ב-30 מ״מ לטובת הפחתת מקדם הגרר.

 

2019 רנו קליאו החדשה
אבולוציה לעיצוב הנוכחי של הדגם.

ברנו מציינים כי המרווח לנוסעים שודרג בכל המדדים, כולל תוספת של 26 מ״מ למרווח הברכיים מאחור. נפח תא המטען גדל משמעותית, מ-300 ליטר ל-330-391 ליטר, בהתאם למיקום מדף הרצפה. קיפול המושבים מאחור יוצר לפי רנו תא מטען שטוח.

 

העיצוב החיצוני שומר כאמור על העיצוב המוכר של הדגם, עליו הלבישו ברנו את שפת העיצוב העדכנית של רנו עם גריל גדול ובולט יותר ופנסים ראשיים עם חתימת תאורה בצורת האות C עם תאורת LED כסטנדרט בכל רמות הגימור. את חתימת תאורת ה-C נמצא גם בפנסים מאחור והתאוצה הכללית היא רכב עם עיצוב מלוטש, מודרני,ספורטיבי וקצת בוגר יותר מהדגם היוצא. לקוחות אשר ייחשקו במראה ספורטיבי יותר יוכלו לבחור בחבילת העיצוב RS ליין - הדגם הצבע כחול בתמונות.

 

2019 רנו קליאו החדשה
מרווחת יותר לנוסעים ומטען.

רנו אמנם לא חושפת את רשימת המנועים שתשרת את הקליאו החדשה, אך ניתן לצפות למנוע 1.0 ליטר אטמוספרי עם 75 כ״ס, 1.0 ליטר טורבו עם 100 כ״ס, 1.3 ליטר טורבו עם 130 כ״ס ו-1.5 ליטר דיזל עם 90 כ״ס ו-115 כ״ס.

בשנת 2020, רנו מבטיחה שהדגם יוצג גם עם מערכת הנעה היברידית E-Tech אשר תשלב מנוע בנזין 90 כ״ס עם מנוע חשמלי 40 כ״ס וסוללה בקיבולת של 1.2kWh. ברנו מציינים כי בנסיעה עירונית כ-70% מהנסיעה תתבצעה על בסיס המנוע החשמלי.

 

2019 רנו קליאו החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים של הקליאו V החדשה.

את השינוי המשמעותי יותר בדגם אנחנו פוגשים בתא הנוסעים חדש של הקליאו. ברנו לקחו לתשומת ליבם את הביקורת על הפלסטיקה הפשוטה של הדגם היוצא ושדרגו משמעותית את איכות החומרים בתא הנוסעים, כולל שימוש בחומרים רכים לאורך הדשברוד, בדלתות ובקונסולה המרכזית.

 

בתחום הטכנולוגי, רנו ציידה את הקליאו החדשה במערכת מולטימדיה עם מסך ״9.3 אנכי ובלוח מחוונים בגודל של ״7 בדגמי הבסיס או ״10 בדגמים הבכירים הכולל תצוגה של מערכת הניווט. גלגל ההגה החדש כולל שליטה על בקרת השיוט ומערכות הבטיחות המתקדמות השונות וכן על התצוגה בלוח המחוונים והטלפון.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.