2020 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש.
2020 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש.

לאחר שחשפה מוקדם יותר השנה את ה-B4 החדשה, סובארו חושפת הערב בתערוכת ניו יורק את גרסת הסטיישן המוגבהת והקשוחה של הדגם - סובארו אאוטבק החדש אותו נפגוש בישראל רק במהלך שנת 2020.

כמו שאר דגמי סובארו העדכניים גם האאוטבק החדש מבוסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו ולפי סובארו האאוטבק החדש איכותי, מעודן, נוח ובטוח יותר מהדגם היוצא. כמו בדגם היוצא, גם לאאוטבק החדש מרווח גחון של 22 ס״מ אשר יאפשר לו להציע יכולת שטח מעבר למקובל בסגמנט בו הוא מתחרה, למרות שהאאוטבק הוא די נישה בפני עצמה. למעט תוספת קטנה למידות האורך, האאוטבק החדש זהה בגודלו לדגם היוצא.

 

2020 סובארו אאוטבק החדש
איכותי יותר בכל התחומים אך שומר על המסורת.

העיצוב של האאוטבק החדש שומר על המראה הלא מלהיב של הדגם הנוכחי, עליו סובארו הלבישה את שפת העיצוב העדכנית של המותג המעניקה לדגם מראה מודרני יותר. תא הנוסעים זהה למה שפגשנו ב-B4 החדשה ועבור הדגם מדובר בקפיצת מדרגה ענקית בכל הקשור לעיצוב ואיכות. את מרכז הדשבורד מעטר מסך אנכי בגודל של ״11.6 (רק ״7 בדגמי הבסיס) המשלב את מסך מערכת המולטימדיה ובתחתית תצוגה של מערכת בקרת האקלים (או חימום המושבים) - השליטה על בקרת האקלים היא דרך כפתורים פיזיים בצידי המסך או באמצעות מסך המגע. 

 

2020 סובארו אאוטבק החדש
קפיצת מדרגה מרשימה בתחום העיצוב והאיכות בתא הנוסעים.

ברשימת אבזור הנוחות נמצא מולטימדיה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, חלון גג פנורמי, כניסה והתנעה ללא מפתח, מושב נהג ונוסע חשמליים, 4 כניסות USB - שתיים לנוסעים מאחור, מצלמה היקפית, קיפול מהיר למושבים מאחור מתא המטען, חימום למושבים מלפנים ומאחור, תאורה ראשית LED אדפטיבית, חישוקי ״18, פתיחה חשמלית וללא מגע של דלת תא המטען ועוד.

 

2020 סובארו אאוטבק החדש תא הנוסעים
מולטימדיה 11.6 אינץ׳.

מפרט הבטיחות כולל את מערכת EyeSight העדכנית של סובארו המבוססת על שתי מצלמות קדמיות וכוללת בקרת שיוט אדפטיבית לכל טווח המהירויות, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה לפני מכשול ועוד.

 

2020 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש.

בתחום ההנעה, האאובטבק החדש מצויד באותם המנועים של ה-B4: מנוע 2.4 ליטר טורבו שהוצג לראשונה עם האסנט מחליף בדגם את מנוע ה-3.6 ליטר שישה צילינדרים של הדגם היוצא. למנוע הספק מרבי של 260 כ״ס ב-5,600 סל״ד ומומנט מרבי של 38.3 קג״מ בין 2,000-4,800 סל״ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה (מחוזקת ומשופרת) וכמובן למערכת ההנעה הכפולה של סבוארו.

מנוע הבסיס בדגם הוא מנוע 2.5 ליטר המעודכן המוכר לנו מהפורסטר, מנוע בהספק מרבי של 182 כ״ס ומומונט מרבי של 24.3 קג״מ ב-4,400 סל״ד. גם מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה. כמו בפורסטר, הדגם מצויד בבקרת ירידה במדרון ובמערכת X-MODE כסטנדרט, מערכת אלקטרונית לשיפור האחיזה/העברת הכוח בשטח.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.