DS3 קרוסבק 2019 נחשף רשמית - מתחרה לאודי Q2

ds3 קרוסבק
DS3 קרוסבק.

DS3 קרוסבק יתחרה באודי Q2 באמצעות עיצוב מרהיב, גרסה חשמלית מלאה, תא הנוסעים ייחודי ועשיר ושפע של אבזור.

 

לאחר שזכינו הבוקר לחשיפה מוקדמת, DS, חושפת כעת רשמית את ה-DS3 קרוסבק Crossback), הקרוסאובר העירוני הראשון של המותג והמתחרה של DS לאודי Q2, פולקסווגן T-Roc ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

DS3 קרוסבק ישווק עם מבחר של שלושה מנועי בנזין, שני מנועי דיזל וכן בגרסה חשמלית מלאה, אך ללא כל אופציה להנעה כפולה. היצע מנועי הבנזין כולל את מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים PureTech המעודכן בהספקים של 100 כ״ס, 130 כ״ס ובגרסה חדש של מנוע זה עם הספק מרבי של 155 כ״ס ובשילוב לתיבת 8 הילוכים אוטו׳. היצע מנועי הדיזל מתבסס על מנוע ה-1.5 ליטר BlueHDi החדש, בהספקים של 100 כ״ס או 130 כ״ס.

 

2019 ds3 קרוסבק חשמלי e-tense
גם בגרסה חשמלית מלאה עם טווח של 300 קילומטר.

הגרסה החשמלית של הדגם,DS3 קרוסבק E-TENSE, מצוידת בסוללות ליתיום-יון בקיבולת של 50kWh המספיקה לטווח נסיעה של 300 ק״מ לפי תקן WLTP החדש או 450 ק״מ לפי תקן NDEC הקודם והאופטימי. בחזית נמצא מנוע חשמלי, בהספק של 136 כ״ס ומומנט של 26.5 קג״מ, המסוגל להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 8.7 שניות (0-50 קמ״ש ב-3.3 שניות).

 

טעינת הסוללה משקע ביתי סטנדרטי (11kW) דורשת המתנה של 5 שעות, אך את הדגם ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה מהירה ציבורית (100kW) המאפשרת לטעון בחצי שעה 80% מקיבולת הסוללה. הגרסה החשמלית תהיה זמינה החל מהמחצית השנייה של 2019.

 

ds3 קרוסבק
ds3 קרוסבק.

DS3 קרוסבק מבוסס על פלטפורמת CMP המודולרית לרכבים קטנים של קבוצת PSA, פלטפורמה אשר תשרת בקרוב גם את ה-208 החדשה. לדגם אורך של 4,118 מ״מ, רוחב של 1,791 מ״מ, גובה של 1,534 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,558 מ״מ - קטן במעט מה-Q2 של אודי. נפח תא המטען צנוע ועומד על 350 ליטר, גם בגרסה החשמלית.

 

DS3 קרוסבק זכה לעיצוב מרהיב, בעיקר בהשראת האח הגדול DS7 קרוסבק אך גם בהשראת הסופרמיני DS3 שתרמה את ״זנב הכריש״ המעטר את קורות B. כיאה למותג יוקרה, העיצוב כולל אלמנטים ייחודיים כגון ידיות הדלתות שלא בולטות מגוף הרכב, פסי אטימה נסתרים, פנסים ראשיים בטכנולוגיית matrix LED - שלא אופייניים לסגמנט, או גג ללא אנטנה בולטת.

 

ds3 קרוסבק
עיצוב ייחודי ואבזור עשיר.

עיצוב תא הנוסעים מרשים וייחודי לא פחות עם חומרים עשירים העוטפים את תא הנוסעים ומוטיב המעויינים שפגשנו ב-DS7 קרוסבק מגיע גם לאח הקטן. רשימת האבזור בדגם כוללת מולטימדיה ״7 או ״10.3, לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדרט, תצוגה עילית, עיסוי במושבים, פתיחה והתנעה של הרכב עם הסלולרי (אפליקצייה) , מערכת חניה אוטומטית וכן מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות שנלקחו ישירות מה-DS7, כגון בלימה אוטונומית 5-140 קמ״ש עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים גם בלילה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • רק לא סיטרואן

    נו תתעוררו ממתי סיטרואן זה מותג ממתי רכב צרפתי נימכר החל מ240 אלף שח
    כתב פה מגיב שאאודי ומרצדס נמכרים באותו מחיר ובכמויות של אלפים ואילו סיטרואן מכרו 90 יחידות מה צריך להבין מכך
    מותג יוקרה סיטרואן? החל מ240 אלף הלו? מישהו שם התבלבל
    רכב נאה וכאן זה ניגמר לא יעיל לא איכותי ותחזוקה יקרה אש
    רק אאודי ואו במ וו ואחר כך טויוטה

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס שלא מתרשם

    אלכסנדר ב מ וו ואאודי מכרו פי 5-6 יותר מכוניות זהו מאיפוא הבאתי
    תקרא תבין תפנים רכב מבית סיטרואן במחיר של אאודי וב מ וו נו באמת כולה סיטרואן קרטוס מדופרת עד 150 אלף ולא יותר
    הדגם DS 7מתחעל מ240 אלף נו באמת זה לא שווה 160 אלף אכב רק יפה ולא יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • מוטי

    אם המחיר של DS7 מתחים מ-230k שקל, אז זה אמור להתחיל מ-150k, אז לדגם יש גם סיכוי להצלחה כאן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג שלא מתרשם

    רכב יפייפה אבל מבי סיטרואן הידוע לשימצה ומחירו כמו אאודי?? איך אפשר בכלל להשוות בינו ובין אטודי או ב מ וו שהם ב 3. רמות יותר אמינים יותר מבוקשים
    הרכב הנל יפה וזהו מעבר לזה כלום והמחיר נוגע בשמיים כמו שגם הטיפולים הרבים שייבלה במוסך
    רבותי טויוטה הקטנה יפה לא פחות אמינה ויעילה ברמות גבוהות בהרבה והכי חשוב כמעט ב80 אלף שח פחות מישהו בסיטרואן התחרפן
    תבדקו במכירות עד עכשיו לא הגיעו למכירה של 100 רכבים מסידרת DS ומי שמבין יבין זה לא הרכב מבחינת השקעה הוא יפה ותו לא

    כתובת URL מקוצרת:
  • Alexander Samchenko

    נהג שלא מתרשם

    ב מ וו ב3 רמות אמינים יותר? מאיפה הבאת את זה? רכבים מאוד לא אמינים וטיפולים יקרים.
    באירופה זה נחשב אחד הייצרנם הפחות אמינים בכל הדירוגים של בעלי רכבים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מקושקש מדיי

    סובל מעיצוב יתר. מבחוץ עמוס ביותר מדיי אלמנטים מיותרים, שמאוד פוגמים בעיצוב המרענן. נראה מעצב מקורי ועם זאת חסר ביטחון, שדוחף סתם קישקושי פלסטיק וניקל עד כדי גיחוך.. חבל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איתן

    מדהימה. איזה אומץ עיצובי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איציק

    מבפנים זה אולי קצת נחמד
    אבל מבחוץ זה אחד הרכבים המכוערים שיצאו בתקופה האחרונה...

    כתובת URL מקוצרת: