מרצדס חושפת את גרסת הפנאי של ה- E קלאס אסטייט, E קלאס אול-טריין, עם עיצוב קרבי יותר, הגבהת מרכב קלה והנעה כפולה כסטנדרט.

2017 מרצדס E קלאס אול טריין
המתחרה של מרצדס לאודי A6 אולרוד - E קלאס All Terrain.

מרצדס חושפת לקראת תערוכת פריז את גרסת הפנאי-שטח של ה- E קלאס החדשה – E קלאס אול-טריין, גרסה ראשונה מסוג זה לדגם אשר תאפשר למרצדס להתחרות באודי A6 אולרוד וכן בוולוו V90 קרוס קאנטרי החדש שנחשף בסוף השבוע האחרון. 

 

E קלאס אול-טריין היא גרסה מוגבהת עם הנעה כפולה 4Matic כסטנדרט ועיצוב "גברי" יותר לדור השישי והחדש של ה-E קלאס סטיישן. הדגם לא כולל הגבהת מרכב קבועה ולמעשה במצב הסטנדרטי של המתלים מרווח הגחון בדגם זהה לדגם הרגיל ועומד על 121 מ"מ בלבד.

 

על הגדלת מרווח הגחון בדגם אחרית מערכת מתלי האוויר שבדגם המאפשרת בלחיצת כפתור להגביה את מרווח הגחון לגובה של 141 מ"מ או למצב מרבי של 156 מ"מ – מוגבל למהירות מרבית של 35 קמ"ש. מרווח הגחון המרבי נמוך משמעותית ממה שאודי מציעה ב- A6 אולרוד, בין 125 מ"מ ל-185 מ"מ, ונמוך משמעותית ממה שה- V90 קרוס קאנטרי מציע, 218 מ"מ. במילים אחרות, במרצדס לא ממש מתכוונים שתסעו בשטח, אלא שפשוט לא תתקעו בכביש ביום מושלג במיוחד.

 

מערכת ההנעה הכפולה 4Matic הותאמה במיוחד עבור הדגם ולבורר מצבי הנהגה בדגם נוסף מצב 'All-Terrain' המכין את הרכב לנסיעת שטח עם התאמה של בקרת היציבות והמשיכה והגבהה של מתלי האוויר.

 

 

בשלב הראשון, מרצדס E קלאס All-Terrain תשווק עם מנוע אחד בלבד (E220d): מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם הספק מרבי של 191 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 9 הילוכים אוטו' 9G tronic והוא מספק בדגם ביצועים של 8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 232 קמ"ש. בהמשך, מרצדס תצרף גם מנוע V6 טורבו דיזל בדגם E350d וסביר להניח שעבור השוק השוק הצפון אמריקאי מרצדס תשווק את הדגם גם עם מנוע בנזין.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.