אודי A9, רכב יוקרה-ספורט היברידי. לטענת אודי לא מדובר במשהו רשמי אלא תוצר של מעצב עצמאי

אודי A9 קונספט

 

אי אפשר שלא לשים לב לדמיון בין ה- ב.מ.וו Vision EfficientDynamics לאודי A9, למרות שלשנייהן מטרה שונה, בעוד ה- ב.מ.וו מיודעת להיות רכב ספורט האודי A9 אומרה להיות רכב היברידי יוקרתי עם 4 מקומות ישיבה, משהו כמו תחרות מודרנית לפורשה פאנאמרה.

 

הקונספט A9, ימוצב מעל האודי A8 בהיררכיית הדגמים של אודי. לפי המעצב, דניאל גרסיה, מוולנסיה ספרד, העיצוב של האודי A9 הוא בחלקו בהשראת הסנטיאגו קלטוורה בוולנסיה המציג איך תראה האדריכלות של העתיד, בקווים זורמים ונקיים אך רק שלא יהיו ישרים.

 

מעבר למראה העתידני, הרכב יעשה גם שימוש בחומרים מאותו עתיד לבוא. השמשה הקדמית והגג שהם יחידה אחת, עשויים מחומר בננוטכנולוגיה, שלפי המפרט העתידי, יאפשר תיקון עצמי במקרה של פגיעה (לא כזה מדע בדיוני, קיימים דברים כאלו). בנוסף מאפשרת הטכנולוגיה הזו לשלוט על צבע החומר ורמת השקיפות שלו, תחשבו למשל על שמשה קדמית שתמנע סינוור בלילה ותהיה אטומה לקרני בחניה.

 

גוף המכונית גם הוא עשוי מחומרים מתקדמים ובעיקר צבע המכונית אשר נקרא "צבע חשמלי" מה שיאפשר שינוי צבע המכונית בלחיצת כפתור. כמובן שלא מצויין דבר על מערכת ההנעה של הקונספט אך המעצב מייעד את האודי A9 להיות היברידי בשיטת השברולט וולט, כלומר מנוע בעירה פנימית המשמש כגנרטור לטעינת הסוללות עבור מנוע חשמלי שאחרי להנעה.

 

בקרוב, סביר להניח שלא נצפה בספינת דגל חדשה לאודי. אך מבין שלושת יצרניות הפרמיום הגרמניות, סביר להניח שאודי יותר מכולן תוכל לייצר רכב שבאמת יתחרה בפאנאמרה של פורשה או באסטון מרטין רפיד, לא בגלל שהאחרות לא יכולות, אלא מהסיבה שלאודי יש את החזון ואת התעוזה לייצר משהו כזה.

 

תגיות: אודי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.