אופל אמפרה-E היא הגרסה של אופל לשברולט בולט, עם טווח נסיעה חשמלי של כ-320 ק"מ.

2016 אופל אמפרה E
אופל אמפרה-E החשמלית - הגרסה של אופל לשברולט בולט.

אופל חושפת היום (ה') לראשונה את האמפרה -E, מכונית חשמלית קומפקטית עם טווח נסיעה ארוך במיוחד שהיא בפועל הגרסה של אופל לשברולט בולט החדשה עבור השוק האירופאי.

 

אופל מציינת כי האמפרה-E היא חלק ממתקפת הדגמים של היצרן שתסתכם ב-29 דגמים עד לסוף העשור. באופל רואים באמפרה-E מתחרה לב.מ.וו i3, פורד פוקוס EV, ניסאן ליף, פולקסווגן e-גולף ועוד.

 

באופל לא חושפים פרטים טכניים על הדגם ורק מציינים כי הדגם יציע מקום לחמישה נוסעים, הוא יהיה מהנה לנהיגה ויציע טווח נסיעה חשמלי חסר תחרות ביחס למחיר.

 

מכיוון שמדובר בגרסה של אופל לשברולט בולט, למעט נושאים של עיצוב קצת שונה, אולי גם כיול שונה למתלים ולהיגוי, המפרט הטכני של שני הדגמים צפוי להיות זהה לחלוטין: מנוע חשמלי בהספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-96 קמ"ש של פחות מ-7.0 שניות. סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 60kWh תספק לדגם טווח נסיעה של כ-320 ק"מ.

 

גם מידות הדגם צפויות כמובן להיות זהות: אורך של 4.17 מטר, רוחב של 1.76 מטר, גובה של 1.60 מטר ובסיס גלגלים של 2.60 מטר. עם נפח תא מטען של 478 ליטר ומבנה של מיניוואן קומפקטי, זו מכונית משפחתית לכל דבר ועניין ורק הפרופורציות גרומות לה להראות כמכונית קטנה יחסית. 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.