בקרת אקלים גולף 8 החדשה
מערכת בקרת אקלים חכמה לגולף 8 החדשה.
בקרת אקלים גולף 8 החדשה
מערכת בקרת אקלים חכמה לגולף 8 החדשה.

מערכת בקרת האקלים של של הגולף החדשה מאפשרת תפעול קולי טבעי וסט פקודות קוליות חכמות לתרחישי תפעול נפוצים.

 

תפעול קולי טבעי למערכת המולטימדיה או בקרת האקלים היה עד לאחרונה מנת חלקם של רכבי היוקרה בעיקר, אך כעת, עם הגולף 8 החדשה, גם שוק הרכב העממי יותר יוכל ליהנות מהטכנולוגיה הזו, טכנולוגיה אותה נפגוש בדגמים רבים של קבוצת פולקסווגן בהמשך.

מערכת בקרת האקלים החדשה של הגולף כוללת תפעול חכם המאפשר לנהג או לנוסע לצידו, המערכת יודעת להבחין ביניהם, לשלוט על המערכת באמצעות פקודה קולית טבעית בכדי לשנות את הטמפרטורה, כך אפשר מצד אחד לומר למערכת לכוון את הטמפרטורה ל-20 מעלות או להעלות את הטמפרטורה ב-4 מעלות ואפשר באופן טבעי יותר פשוט לומר למערכת "קר לי" או "חם לי" והמערכת תשנה את הטמפרטורה בהתאם.

 

בנוסף לכך, המערכת כולל חמישה קיצורים (Smart Climate), אותם ניתן להפעיל באמצעות פקודה קולית או מגע במסך, שבפולקסווגן זיהו כתרחישים השימושיים ביותר, כך לדוגמה באמצעות הפקודה "חם לי ברגליים" המערכת תנתב את זרימת האוויר הקר לרגלי הנהג או הנוסע, באמצעות הפקודה "מבט ברור" המערכת תפעיל את מצב הפשרת אדים לשמשה הקדמית ובאמצעות הפקודה "קר לי בידיים" המערכת תפעיל את החימום ותנתב את האוויר לפתחי המיזוג המרכזיים. הפקודות האלו מפעילות את אותם מצבים במערכת בקרת האקלים לזמן קצוב בלבד, לאחריו המערכת תחזור להגדרות הקודמות.

מערכת בקרת האקלים החדשה שבגולף “Air Care Climatronic” מפוצלת בגרסתה הבכירה לשלושה אזורים וכבר לא כוללת כפתורים פיזיים כבעבר. תפעול המערכת מתבצע דרך מסך המגע, תפעול קולי או באמצעות פס מגע הצמוד למסך המרכזי עליו ניתן להחליק את האצבע בכדי לשנות את הטמפרטורה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.