בטר פלייס, ביחד עם מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן, תציע את הפלואנס Z.E בתשלום חודשי קבוע של 2,490 שקל (ומקדמה של 24,900 שקל) ללא הגבלת קילומטרים.

בטר פלייס יוצאת בחבילת קילומטרים ללא הגבלה לחברי מועדון CLUB365

בטר פלייס ,חוברת למועדון הלקוחות CLUB365 של המשביר לצרכן, ומציעה את המכונית החשמלית פלואנס Z.E בחבילת קילומטרים ללא הגבלה במחיר של 2,490 שקל לחודש למשך 72 חודשים, ותשלום מקדמה של 24,900 שקל. ניתן להחזיר את המכונית בתום 36 חודשים. המבצע יחל ב- 19 במאי למשך חודש ימים.

 

החבילה המוצעת ללקוחות club365 כוללת עמדת טעינה ביתית (כולל התקנה, אחזקה וצריכת החשמל), החלפת סוללה ללא הגבלה, שירות לקוחות 24/7, גישה חופשית ללא הגבלה לעמדות הטעינה הציבוריות, שירותי דרך (חילוץ והובלה) ללא תשלום. כל הרוכש ייהנה משירות Better Place Oscar- מערכת ממוחשבת לנהג במכונית הכוללת GPS בקרת סוללה וטעינה וממשק מולטימדיה. במסגרת שיתוף הפעולה יוצבו מכוניות חשמליות בסמוך ובכניסות לסניפים מרכזיים של המשביר לצרכן ברחבי הארץ.

 

בנוסף, במהלך המסיבה יוכלו חברי המועדון להשתתף בהגרלה של שתי מכוניות חשמליות מסוג Renault Fluence Z.E. בשווי של 245,000 ש"ח ובנוסף, הגרלות של 1000 פרסים נוספים.

 

אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן: "רשת "המשביר לצרכן", המחזיקה במועדון החברים הגדול ביותר בישראל המונה למעלה מ600,000 אלף בתי אב, ממשיכה לחרוט על דגלה את ה VFM ללקוח ומעניקה השנה,במסגרת אירוע מסיבת ההפתעות ובשיתוף פעולה עם חברת better place, הצעת מכר משתלמת במיוחד שעוד לא נראתה כמותה בתחום הרכבים הפרטיים עד כה" .

 

דן כהן מנכ"ל Better Place: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם המשביר לצרכן, ושמחים שתהיה אפשרות לקהל, של מאות אלפי לקוחות המשביר,הזדמנות להכיר את המכונית החשמלית מקרוב וליהנות מחוויית נהיגה שקטה ונעימה".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.