חברת קור אקולוג'יקס הציגה בתערוכת SEMA, אב טיפוס למכונית העתיד שהיא מפתחת כאשר כל גוף המכונית נעשה בעזרת מכונת דפוס תלת ממד.

ה- Ubree יותר פלופ תקשורתי של חברת ענק מאשר כל דבר אחר

ה-Ubree היא מכונית אקולוגית היברידית דו מושבית, שהפילוסופיה המנחה את קבוצת המפתחים שלה, הוא לייצר כלי תחבורה שישמשו אותנו בעתיד עם מינימום "חתימה" סביבתית. לפי חברת קור אקולוג'יקס המפתחת, בעתיד המכונית כולה תיוצר ע"י מדפסות 3D ובעזרת תכנון אווירודינאמי יעיל ושימוש בחומרים קלי משקל היא תאפשר צריכת דלק של עד 85 ק"מ לליטר.

 

גוף ה-אב טיפוס המוצגת בתמונות, עשוי חומר תרמופלסטי (פוליקרבונט), אך שאר הרכיבים המשמשים להרכבת הרכב הם סטנדרטיים לחלוטין ויוצרו באמצעים רגילים לחלוטין. לפי המפתחים, היא מורכבת ממנוע חשמלי ומנוע בנזין קטן מאוד הצורך אתנול רק לנסיעות ארוכות.הרעיון של השימוש במדפסת תלת ממד הוא בעיקר גימיק שיווקי , שכן אין שום יתרון כלכלי או אפילו אקולוגי בייצור המוני של רכב בהדפסה.

איך בכלל נולדה המכונית המודפסת או הפלופ התקשורתי הזה? המפתחים היו צריכים למעשה כסף לחברת ההזנק שלהם, את הכסף נתנה חברת Stratasys  המייצרת מדפסות תלת ממד. מה שכן, חברות הזנק בתחום הרכבים היעילים, מאז הנכנס רעיון המכונית החשמלית להילוך גבוהה, צצות כמו פטריות אחר הגשם.

 

לסיכום, זה נשמע, ניראה ומריח כמו עוד משהו הדומה לפרויקט גמר של סטודנטים שהצליח להשיג לעצמו יחסי ציבור באמצעות הכותרת "המכונית המודפסת", שמימנה חברת מדפסות 3D עבור יחסי ציבור.

זה פחות או יותר מה שהחברה השיגה עד היום:

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/IWGfx_XumhI?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.