המראה המרכזית החדשה של ניסאן היא שילוב של מסך LCD ומצלמה אחורית המאפשר לנהג לקבל תמונה ברורה ואיכותית יותר של הנעשה מאחור.

ניסאן מראה מרכזית חכמה

כל נהג מכיר את התופעה שביום גשום או בשעות בין הערביים, הראות לאחור דרך המראה המרכזית ברכב מוגבלת למדי. המראה המרכזית החכמה שניסאן פיתחה, אמורה לפתור לנו את הבעיה הבטיחותית הזו.

 

המראה מרכזית כוללת מסך LCD המשולב במראה ומציג את הנעשה מאחור באמצעות מצלמת HD המותקנת בקורת C. המעבר בין השימוש במראה הקונבנציונלית לתצוגת מסך ה-LCD נעשית בלחיצת כפתור. המראה החכמה מספקת לנהג תמונה רחבה,ברורה ונקייה יותר של הנעשה מאחור כאשר המעבד של המצלמה "מנקה" למשל את בוהק השמש בזמן הזריחה/שקיעה.

 

לפי מנכ"ל ניסאן אנדי פאלמר, "המראה המרכזית החדשה פותחת בפינינו אפשרויות עיצוב חדשות כאשר רוחבו שח החלון האחורי כבר לא מהווה עניין. תהיה לנו את הגמישות ליצור צורות חדשות ולשפר עוד יותר את צריכת הדלק.”

 

המכונית הראשונה של ניסאן לעשות שימוש במראה החכמה הזו היא המכונית של ניסאן למרוץ 24 השעות של לה מאן, ה-ZEOD RC, שכבר כיום עושה שימוש במצלמות כתחליף למראות הצד. לפי ניסאן, החל משנה הבאה היא תציע את המראה החכמה בדגמים המשווקים ביפן.

 

תגיות: ניסאן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.