העירונית החשמלית של הונדה מוכנה לפס הייצור

הונדה e החשמלית
הונדה e החשמלית קרובה לפס הייצור.

הונדה e היא המכונית העירונית האופנתית של הונדה, עם עיצוב רטרו, מנוע 150 כ"ס, הנעה אחורית והבטחה לרכב עירוני זריז ומהנה לנהיגה.

 

הונדה מספקת לנו פרטים נוספים על הונדה e, המכונית העירונית החשמלית של החברה, אותה היא תחל לשווק בהמשך השנה באירופה כמכונית חשמלית אופנתית - כך שאל תצפו למחיר נוח אלא לתמחור המזכיר יותר דגמים כמו מיני.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הונדה e מבוססת על פלטפורמה חשמלית ייעודית שהונדה פיתחה עבור הדגם ועבור דגמים חשמליים עתידיים של החברה. הסוללה מותקנת ברצפה והמנוע החשמלי אחורי וכך גם תצורת ההנעה. המנוע החשמלי בדגם חזק למדי ביחס לגודלה של הונדה e עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ. הונדה עדיין לא מציינת את נתוני הביצועים של הדגם.

 

הונדה e החשמלית
הונדה e - מכונית עירונית חשמלית אופנתית.

הונדה התקינה בדגם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 35.5kWh אותה ניתן להטעין לקיבולת של עד 80% בזמן של חצי שעה. לדגם טווח נסיעה של מעל ל-200 ק"מ, "מושלם לנסיעה עירונית יום יומית" לפי הונדה.

 

הונדה e תא הנוסעים
רטרו מודרני.

הונדה בחרה בסוללה קטנה יחסית בכדי להעניק לדגם אופי זריז ומהנה. הסוללה המותקנת ברצפת המרכב המאפשרת מרכז כובד נמוך, חלוקת המשקל בדגם עומדת על 50:50 והשימוש בהנעה אחורית מאפשר להפנות את הגלגלים הקדמיים בזווית של 45 מעלות ולזכות ברדיוס סיבוב זעיר של 4.3 מטר.

הונדה ציידה את הדגם ביכולת נהיגה באמצעות דוושה אחת, מערכת רגנרציה אוטומטית תתאים את עוצמת הבלימה/רגנרציה בהתאם למהירות הנסיעה ומהירות ההסרה של הרגל מדוושת התאוצה, כך שברוב מצבי הנסיעה, ניתן יהיה לנהוג ברכב באמצעות דוושה אחת בלבד. בלימת חירום לדוגמה עדיין דורשת לחיצה על דוושת הבלימה.

 

הונדה e החשמלית
הונדה e.

אל עיצוב הרטרו החיצוני הונדה התאימה תא נוסעים בעיצוב רטרו שמצד אחד נראה כמו רכב משנות השמונים אך הצד השני מצויד בכל הטכנולוגיה העדכנית שניתן לצפות, כולל לא פחות משלושה מסכים מרכזיים ושני מסכים קיצוניים נוספים עבור מראות הצד מבוססות המצלמה - סטנדרט בדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • איגי

    עוד לא נהגתי בהונדה שהייתה נוחה או מהנה לנהיגה. ספק אם זאת תהיה שונה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    איגי

    שום דבר לא מאוחר . תנסה TYPE-R

    כתובת URL מקוצרת:
  • איגי

    אלכס

    מצחיק
    ניסיתי, ביצועי מנוע לא קשורים לנוחות ולא לנהיגה מהנה, עגלה כמו שאר הדגמים. תנוחות ישיבה מוזרות, כסאות לא נוחים, פלסטיקה בשיתוף צעצועי מדונלדס.

    כתובת URL מקוצרת: