סובארו חושפת את המכונית ההיברידית השנייה שלה –אימפרזה ספורט הייבריד.

2015 סובארו אימפרזה היברידית
סובארו חושפת לראשונה גרסה היברידית (ספורטיבית) לאימפרזה.

כשנתים לאחר שהציגה את המכונית ההיברידית הראשונה שלה – סובארו XV הייבריד – סובארו חושפת כעת גרסה היברידית גם לסובארו אימפרזה. גרסה זו של האימפרזה מיועדת נכון לעכשיו לשוק היפני (ואולי לאמריקאי) בלבד.

 

למעט מספר תמונות וטקסט שיווקי סובארו עדיין לא חושפת מידע טכני על הדגם, אך ניתן להניח שמדובר באותה יחידת הנעה היברידית של ה-XV: מנוע 2.0 ליטר הנעזר במנוע חשמלי בכדי ליצור יחידת הנעה בהספק כולל של 160 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.5 קג"מ ב-2,000 סל"ד. ההנעה בדגם תהיה כפולה, תיבת ההילוכים רציפה וצריכת הדלק צפויה לעמוד על כ-20 ק"מ לליטר.

 

סובארו מבססת את הגרסה ההיברידית של האימפרזה על מרכב ההאצ'בק של הדגם והיא לא משווקת אותה כגרסה "ירוקה" לדגם אלא דווקא כגרסה ספורטיבית ומהנה לנהיגה, זו הסיבה שהדגם ניקרא אימפרזה HV – Sport Hybrid. הדגם, המבוסס על מתיחת הפנים של האמיפרזה שעדיין לא הגיע לישראל, זוכה לכמה שינויים קוסמטיים הכוללים מסגרת שחורה לגריל הקדמי, עיצוב ייחודי לחלקו התחתון של הפגוש הקדמי, כולל תאורת LED ליום, חישוקים בעיצוב ייחודי ובצבע שחור, חצאיות צד ועיצוב ייחודי לפנסים מאחור עם חופה שקופה ותאורת LED.

 

בתא הנוסעים, סובארו יצרה "אווירה היברידית" באמצעות תאורה כחולה בלוח המחוונים, פסי קישוט בכחול, תפירה במושבים וגלגל ההגה בצבע כחול ומחשב הדרך הותאם לתצוגה היברידית. להדגשת הצד הספורטיבי, סובארו התקינה דוושות מתכת מחוררות.  

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.