KINTO טויוטה
KINTO - מותג שירותי הניידות באירופה של טויוטה.
KINTO טויוטה
KINTO - מותג שירותי הניידות באירופה של טויוטה.

KINTO מבית טויוטה מוטורס תספק באירופה שירותי ניידות לערים, ארגונים ולקוחות פרטיים כולל שיתוף מכוניות, נסיעות משותפות (קארפול) וליסינג במגוון מודלים, בשלב הראשון.

 

כמו יצרני רכב אחרים, כגון קבוצת פולקסווגן, יונדאי ועוד, המתכוננים לעתיד ובעיקר לעידן הרכב האוטונומי, גם טויוטה מבצעת מהלכים שנועדו להפוך את החברה מיצרנית רכב בלבד לחברה המספקת שירותי ותחבורה - אישית בעיקר.

 

היום (ג') טויוטה מבצעת מהלך משמעותי בתחום זה ומשיקה מותג חדש בשם KINTO, שנועד להציע שירותי ניידות למשתמשים ברחבי אירופה. KINTO תספק שירותי ניידות לערים, ארגונים ולקוחות פרטיים ובין השירותים הראשונים שיושקו כוללים שיתוף מכוניות, נסיעות משותפות וליסינג במגוון מודלים. טויוטה שואפת להרחיב את שירותי הניידות שלה, בנוסף לפעילות מכירת מכוניות בשוק הפרטי והמוסדי, באמצעות אסטרטגיה הנשענת על ארבעה עמודי תווך:

 

  1. שימוש במותג נפרד וייעודי (KINTO) שיפנה לקטגוריות חדשות של משתמשי ניידות, מלקוחות פרטיים ועד ארגונים וערים.
  2. הגדלת נתח השוק בתחום הליסינג התפעולי המלא (full service leasing - FSL) הכולל אספקת שירותים מקיפים של מספר מותגים תחת קורת גג אחת ללקוחות עסקיים ופרטיים.
  3. שימוש בכוח הטמון בנתונים ובקישוריות של מכוניות כדי לפתח ולהשיק שירותים דוגמת שיתוף מכוניות, נסיעה שיתופית (קארפול) או מנוי במקומות שבהם ניתן ליישמם.
  4. הכנה לקראת הטמעת חידושים עתידיים בנהיגה אוטונומית כדי לערוך בדיקות שוק לתחבורה מבוססת ניידות אוטונומית כשירות, לדוגמה בעזרת קונספט של e-Palette הנמצא כרגע בפיתוח ברמה העולמית.

 

"KINTO הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו להצמיח את הארגון האירופי שלנו בכללותו", אמר יוהאן ואן זיל, נשיא ומנכ"ל טויוטה אירופה. "בשווקים שבהם הוא יכול להיות מעשי ובר קיימא, תוספת של שירותי ניידות למודל העסקי המסורתי שלנו תאפשר לנו לתת מענה לצרכים חדשים של לקוחות ולתמוך בדרישות הניידות המתפתחות של ערים ואזורים".

 

בשנת 2008, טויוטה החלה להניח את היסודות הנחוצים להכנת טויוטה אירופה לקראת הטמעת שירותי ניידות חדשים בתוך פעילויותיה הקיימות של ייצור ומכירה של מכוניות. טויוטה הקימה שתי ישויות, חברה לניהול צי רכב (Toyota Fleet Mobility, הנמצאת בקלן, גרמניה) וחברה של פלטפורמה דיגיטלית (Toyota Connected Europe, הנמצאת בלונדון, בריטניה).

 

Toyota Fleet Mobility מתמקדת בהרחבת שוק הליסינג התפעולי המלא באירופה. חברה זו צומחת באופן אורגני (עם שלוחות הקיימות כיום בספרד, צרפת ואיטליה) ובאמצעות רכישות. היא רכשה לאחרונה את (Inchcape’s Fleet Solutions (IFS כדי לפתח את עסקיה בשוק הבריטי. זהו מיזם משותף בין Toyota Financial Services Corporation לבין טויוטה מוטור אירופה.

 

Toyota Connected Europe היא חברת בת אירופית של חברת הדאטה ופיתוח הטכנולוגיה של טויוטה. היא מפתחת ומיישמת מגוון מוצרים ושירותים הנוגעים למערכות רכב מקושרות, כגון מרכז הביג דאטה של טויוטה (Toyota Big Data Centre), וכן שירותים במסגרת פלטפורמת שירותי הניידות (Mobility Services Platform (MSPF הקניינית של טויוטה.

 

המותג KINTO ימצב בצורה ברורה שירותים ומוצרים המתמקדים בדרכים חדשות לצריכת ניידות, והוא שואף להיות "מקיף ואמין", "פשוט וללא מאמץ", ו"בר קיימא".

 

מתיו הריסון, סמנכ"ל מכירות של טויוטה ולקסוס: "מותג הניידות החדש KINTO מצביע על כך שהחברה נחושה יותר מאי פעם לענות על צרכי הניידות המתפתחים של הלקוחות. טויוטה ולקסוס הם מותגי רכב מבוססים הבנויים סביב מכוניות איכותיות ואמינות. באמצעות KINTO, אנו שואפים ליצור מותג חזק באותה מידה לשירותי ניידות - מותג אשר יספק בעקביות חוויות לקוח יוצאות דופן, בין אם בנסיעה קרוב לבית או בתנועה בשווקים אחרים. KINTO מבטא את שאיפתה של טויוטה לספק ניידות טובה יותר לכולם".

שמו של המותג החדש נגזר מהמילה היפנית "קינטון", או "נימבוס מעופף", ענן המספק תחבורה על פי דרישה לדמות אנימציה מפורסמת ביפן. KINTO, בדיוק כמו קינטון, שואף להיות זמין בכל פעם שהלקוח מחפש דרכים קלות וחכמות לנוע ממקום למקום, בכל זמן ובכל מקום.

 

שירותי המותג KINTO ייפרסו שוק אחר שוק, על פי שיקולים של ישימות וקיימות. השירותים הראשונים שיושקו במספר שווקים אירופיים הינם:

 

  • KINTO One: ליסינג תפעולי מלא המספק  מכונית, אחזקה ותיקונים, ביטוח והכל בתשלום חודשי אחד.
  • KINTO Share: שירות שיתוף מכוניות המבוסס על היצע גדול של מכוניות היברידיות-חשמליות באמצעות קונספט של שירות עצמי, ללא עלויות שוטפות. שירות שיתוף המכוניות הקיים של טויוטה Yuko כבר פועל במספר ערים באירופה (דבלין, ונציה, קופנהגן ומדריד) והוא ימותג מחדש תחת השם KINTO.
  • KINTO Join: נסיעה שיתופית (קארפול), חיבור בין עובדים הרוצים לשתף את הנסיעה היומית שלהם לעבודה, שבו מרוויחים העובדים והחברות שיכולות להפחית את רמות הפחמן.
  • KINTO Flex: ליסינג מבוסס מנוי המציע גמישות מוגברת וחוויית פרימיום.

 

בנוסף, טויוטה בוחנת גם שירותים אחרים, כגון שירותי הזמנת נסיעה או אפליקציה מרובת ערוצים, שיהיו נגישים בקלות באמצעות אפליקציות סלולר ואפשרות לביצוע תשלומים.

 

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.