עד לחשיפת הטסלה רודסטאר החדשה ב-2013, טסלה מעדכנת את הרודסטאר, אף חדש, חישוקים ופחות רעש?

טסלה דור 2.5

 

שלושה ימים לאחר הנפקת מניות טסלה בבורסה, די בהצלחה מרות שהמנייה כבר הספיקה לצנוח, מציגה טסלה את דור הביניים לרודסטאר, המוצר היחידי בינתיים של החברה. כידועה, הטסלה מיוצרת על בסיס הלוטוס אליז, הדגם החדש שיוצג ב-2013 יהיה מייצור עצמי מלא.

 

מה חדש בדגם הביניים? טסלה אומרת שכל השינויים הם פרי של ביקורת ישירה מכ-1000 בעלי הרודסטאר החשמלית. טסלה 2.5 מקבלת אף חדש, המציג את הפנים החדשות של טסלה מודל S, פגוש אחורי חדש עם מפצל זרימה שאמור להוסיף כוח הצמדה מאחור וחישוקים חדשים בשחור או כסופים. מבפנים, עיקר השינוי הוא במושבים נוחים בהרבה מאלו היוצאים, שלא מעט רוכשים התלוננו על חוסר הנוחות שלהם, מסך מגע בגודל 7 אינצ' חדש לשליטה על המולטימדיה ומחוברת למצלמת נסיעה לאחור. עוד התלוננו רוכשים של

 

נסיעת מבחן מלאה בטסלה רודסטאר

 

השם 2.5 לא נבחר סתם, שכן טסלה מתייחסת לעצמה כחברת הייטק וכנראה שעצם הישיבה בעמק הסיליקון, בירת ההייטק האמריקאית, מספקת לה את התירוץ. אז כמו כל מוצר הייטק, גם רוכשי הטסלה רודסטאר בעלי הגרסה הקודמת, יוכלו לשדרג את רכבם לגרסה 2.5, רק שכאן צריך קצת יותר מחיבור USB ומחשב.

 

מחירה נשאר זהה, כ-$100,000 מנוע חשמלי בהספק של 288 כ"ס על משקל של 1280 ק"ג וביצועים של 3.9 שניות 0-100 קמ"ש

עד היום מכרה טסלה כ-1200 רכבים מדגם הרודסטאר, לא רע בכלל לרכב ספורט יקר וייחודי זה, אך הלחם והחמאה האמתיים אמורים להיות גלומים בטסלה מודל S. משפחתית סדאן עם עיצוב יוקרתי ואחד היפים שבנמצא וודאי לרכב חשמלי, טווח נסיעה של 265 ק"מ עד 483 ק"מ, כאשר לכל טווח מחיר שונה בהתאם לסוללות, פעם היינו משלמים על נפח מנוע בעתיד נשלם על טווח/סוללות.

 

הביצועים של המודל S מצד שני, מאוד לא משפחתיים עם 5.6 שניות 0-100 קמ"ש. תג המחיר המוצהר יעמוד על כ-$50,000 לאחר סבסוד ממשלתי. המחיר כרגע, נשמע אופטימי למדי ואמור להתחרות במחירה של השברולט וולט, די יהיר ואופטימי מצד חברה עם גב כלכלי מאוד מאוד צר לעומת GM.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.