יונדאי חושפת קונה EV חשמלי עם טווח של עד 470 ק"מ

2018 יונדאי קונה חשמלי
יונדאי קונה אלקטריק - עד 470 קילומטר בטעינה אחת.

יונדאי קונה החשמלי יוצע בשתי גרסאות טווח, קצר עם 300 ק"מ וארוך עם 470 ק"מ.

 

יונדאי חושפת לקראת תערוכת ז'נבה את הקונה אלקטריק, גרסה חשמלית לקרוסאובר העירוני של החברה עם הבטחה לטווח נסיעה חשמלי מרבי של עד 470 ק"מ.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 



יונדאי תציע את הקונה EV בשתי גרסאות הנעה, גרסת בסיס עם טווח נסיעה חשמלי של 300 ק"מ וגרסה עם טווח מוגדל של 470 ק"מ - הטווח הוא לפי תקן WLTP האירופאי החדש והמחמיר יותר מתקן NDEC הקודם.

 

יונדאי קונה אלקטריק חשמלי
עיצוב שונה לחזית הדגם.



בדגם הבסיס נמצא בחזית מנוע חשמלי בהספק מרבי של 135 כ"ס עם מומנט מרבי 40.2 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות, ואילו בדגם הבכיר למנוע הספק מרבי של 205 כ"ס ומומנט זהה המספיקים לנתון תאוצה של 7.6 שניות. בשני הדגמים המהירות המרבים עומדת על 167 קמ"ש.



בדגם הבסיס נוכל למצוא סוללת ליתיום-יון פולימר בקיבולת של 39.2kWh ואילו הדגם הבכיר מצויד בסוללה בקיבולת של 64kWh. ביונדאי מציינים שהפלטפורמה החדשה של הקונה תוכננה מראש לשאת מערכת הנעה חשמלי בצורה אופטימלית בכדי לא לפגוע במרווח לנוסעים והמטען ובכדי לשמור על מרכז כובד נמוך ככל הניתן.

טעינה של עד 80% מקיבולת הסוללה באמצעות מטען DC מהיר בהספק של 100kW דורשת המתנה של 54 דקות בלבד בדגם ארוך הטווח. לדגם מטען פנימי בהספק של 7.2Kw המאפשר לטעון את הסוללה הגדולה בזמן של 9 שעות ו-40 דקות ואת הקטנה בזמן של 6 שעות ו-10 דקות. בזמן נסיעה, לרשות הנהג אפשרות שליטה מלאה על מערכת הבלימה הרגנרטיבית באמצעות מוט הנמצא לצד גלגל ההגה.

 

יונדאי קונה קלקטריק חשמלי
תא הנוסעים הותאם לרכב חשמלי עם לוח מחוונים דיגיטלי.



מידותיו החיצוניות של הקונה שונות רק במעט מאלו של דגם הבנזין הרגיל ותוספת מערכת ההנעה החשמלית פגעה רק במעט במרווח לנוסעי המושב האחורי - 2 ס"מ פחות במרווח הראש ו-3 ס"מ במרווח הרגליים. נפח תא המטען קטן במעט ועומד על 332 ליטר וזאת בשל הצורך לאחסן את כבל ההטענה.



יונדאי העניקה לקונה החשמלי עיצוב חדש ושונה לחזית הדגם, עם תאורת LED מלאה, וכן עיצוב חדש לפגוש האחורי כאשר חלק מהשינויים העיצוביים שנעשו בדגם נועדו להפחית את מקדם הגרר של הדגם. בתא הנוסעים אנחנו פוגשים מספר שינויים לעומת הדגם הרגיל. לוח מחוונים חדש ודיגיטלי לחלוטין, עיצוב חדש לקונסולה המרכזית בין המושבים שכבר לא צריכה לאכלס מוט תיבת הילוכים.



יונדאי ציידה את הקונה EV בכל מערכות הבטיחות המתקדמות שלה, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים והתראה על תנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אילן

    לממשלה דווקא משתלם לעודד רכב חשמלי מטעמי זיהום אויר שאנו נושמים אם שכחתם . ודי לעיין בנתונים רשמיים של משרד הבריאות על חולים בדרכי הנשימה כתוצאה מנשימת אויר מזוהם ועל עלויות הטיפןל בחולים אלה כדי להבין שההוצאות על טיפולים בבתי חולים עולות בהרבה על ההכנסות ממיסוי הדלק לצרכנים (יותר משישים אחוז מס על הדלק שאתם קונים)
    אז רבותי זמן להתעורר ...

    כתובת URL מקוצרת:
  • יצחק לוי

    מדינה שמנוהלת בצורה הכי לא הגיונית שמגרדת שחיתות בכל דבר מתי כבר תקום משנתה ...

    כתובת URL מקוצרת:
  • בעל רכב חשמלי

    מתי בישראל? - לא ידוע
    כמה יעלה? - אה...זה דווקא כן ידוע, יקר! ולא משתלם.
    וככה הממשלה מעודדת רכבי בנזין, כי לה זה משתלם!

    כתובת URL מקוצרת: