יונדאי מוסרת את ה- NEXO ללקוח הראשון בארה "ב

יונדאי NEXO
יונדאי NEXO יוצא לדרך בשוק האמריקאי.

יונדאי החלה בשיווקו של רכב המימן NEXO בשוק האמריקאי, לאחר שזה שווק בהצלחה בקוריאה וגרמניה.

 

לאחר שהשיקה את רכב המימן המתקדם שלה, NEXO, בשוק הבית הקוריאני ובשווקים נבחרים במערב אירופה, יונדאי החלה בשיווקו של ה-NEXO בשוק האמריקאי ובסוף השבוע האחרון היא מסרה את הרכב ללקוח הראשון בארה״ב.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יונדאי NEXO הוא קרוסאובר חשמלי העושה שימוש בתא דלק מימני בכדי לייצר חשמל עבור מנוע בהספק של 163 כ״ס ו-40.3 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.2 שניות ולמהירות מרבית של 179 קמ״ש. יונדאי NEXO גדול יותר מהטוסון אך קטן מהסנטה פה. לדגם אורך של 4.67 מטר, רוחב של 1.86 מטר ובסיס גלגלים של 2.79 מטר.

 

בתחתית המרכב ה-NEXO מצויד בשני מיכלי מימן דחוס בקיבולת של 6.33 ק"ג/156.6 ליטר, המאפשרים לדגם טווח נסיעה של כ-600 ק״מ לדגם Blue החסכוני, או 570 ק״מ לרמת האבזור הבכירה לימטד. תלוק המיכלים אפשרי בזמן קצר של 5 דקות בלבד וזה אחד היתרונות העיקריים של תא דלק על פני סוללה.

בעוד הדור הקודם של רכב המימן של יונדאי, ה-ix35 fcev, לא נמכר ללקוחות פרטיים, את ה-NEXO יונדאי משווקת גם ללקוחות פרטיים, אך הייצור עדיין מוגבל והשיווק נעשה רק במספר מצומצם מאוד של שווקים בהם קיימת תשתית לתדלוק במימן - דרום קוריאה, גרמניה, בריטניה, קליפורניה ועוד.

הלקוח האמריקאי, שגר בקליפורניה, יוכל לחכור את ה-NEXO בעסקה למשך 36 חודשים, בתשלום חודשי של $399 לדגם בלו או $449 לדגם לימטד, או לרכוש בעלות מלאה על הרכב במחיר של מ-$58,300 (כפול ממחירו של סנטה פה) . נשמע יקר? לא אם מתחשבים בעבודה שרוכשי הדגם זכאים להחזר מס של $5,000, הטיפולים לשנה הראשונה הם בחינם ובנוסף לכל, הלקוח שרוכש את הרכב מקבל כרטיס תדלוק בשווי של עד $13,000 לשימוש בשלוש השנים הראשונות לבעלות. מחירו הממוצע של קילו מימן לתחבורה בקליפורניה עומד על כ-$14, כלומר מימן בשווה ערך לנסועה של כ- 90,000 ק״מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • פף

    יש ככ הרבה בעיות ברכב מונע מימן - כמות האנרגיה שצריך להשקיע בייצור, אחסון המימן, הניצולת האנרגטית שלו לעומת רכב עם סוללות נטענות... יש כמה סרטונים נחמדים ביוטיוב שמסבירים היטב את הנושא.

    כתובת URL מקוצרת: