לקסוס LF-30 קונספט
לקסוס LF-30 קונספט.
לקסוס LF-30 קונספט
לקסוס LF-30 קונספט.

הקונספט לקסוס LF-30 אלקטריפייד הוא הצצה לחזון של לקסוס לרכב חשמלי אוטונומי לשנת 2030.

 

לקסוס הציגה בתערוכת טוקיו את הקונספט LF-30 אלקטריפייד, קונספט לרכב חשמלי המציג רעיונות טכנולוגיים שאת חלקם אנחנו צפוים לפגוש בדגמים החשמליים העתידיים של לקסוס.

 

לקסוס, כמו חברת האם טויוטה, לא מאמינה שרכב חשמלי צריך להיות מבוסס סוללות בלבד מתוך הבנה שהטכנולוגיה הזו פשוט לא בשלה עדיין, אך כאשר זה הכיוון בו צועדת כיום כל תעשיית הרכב לקסוס לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מאחור והיא עומלת על פיתוח רכבים חשמליים מבוססי סוללות, ולא רק על בסיס תא דלק מימני. בעוד שהקונספט מציג את החזון של לקסוס לרכבים חשמליים ייעודיים לשנת 2030, היא תציג רכב חשמלי מבוסס סוללה, על בסיס דגם מוכר, כבר בקרוב.

 

לקסוס LF-30 קונספט
טווח נסיעה חשמלי של 500 קילומטר.

הדגם מצויד בארבעה מנועים חשמליים המשולבים בתוך הגלגלים, בהספק כולל של 540 כ"ס ו-71.4 קג"מ, מספיק בכדי להאיץ את הדגם הכבד (2,400 ק"ג) מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.8 שניות ועד למהירות מרבית של 200 קמ"ש. סוללה בקיבולת גדולה של 110kWh מאפשרת לדגם להשיג טווח נסיעה של 500 ק"מ בתקן WLTP ואת הסוללה ניתן לטעון באמצעות מטען מהיר בהספק מרבי של עד 150kw או באמצעות טעינה אלחוטית, איטית הרבה יותר.

 

הקונספט LF-30 אולי עושה רושם של רכב קומפקטי בתמונות, אך מדובר למעשה ברכב גדול ממדים עם אורך של 5.1 מטר, רוחב של 1.99 מטר, גובה של 1.60 מטר ובסיס גלגלים של 3.2 מטר.

לקסוס ציידה את הדגם בטכנולוגיה מתקדמת, כולל שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה, שימוש בבינה מלאכותית בכדי לזהות כל נוסע בקולו שלו, כל שהמערכת תוכל להבדיל בין פקודות של הנהג לאלו של הנוסעים, יכולות נהיגה אוטונומיות ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.