מאזדה מכריזה על מנועי SKYACTIV-X

מאזדה SKYACTIV-X
SKYACTIV-X - משפחת מנועי הבנזין החדשה של מאזדה עם יתרונות מנועי הדיזל.

מנועי הבנזין החדשים של מאזדה יעשו שימוש בטכנולוגיית מנועי דיזל ויציגו שיפור של עד 30% בזמינות הכוח ובצריכת הדלק.

 

מאזדה מכריזה על הדור הבא של מנועי הבנזין של החברה, SKYACTIV-X, אשר יחליפו החל משנת 2019 את משפחת מנועי SKYACTIV-G הנוכחית. מנועי SKYACTIV-X יהיו המנועים הראשונים בשימוש מסחרי לעשות שימוש בטכנולוגיית CI למנועי בנזין, הצתה של הדלק באמצעות דחיסה בלבד כמו במנועי דיזל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לפי מאזדה, מנועי SKYACTIV-X, שחלקם יעשו שימוש במגדש-על, יהיו בעלי תגובה מהירה במיוחד והם יציגו שיפור של 10 עד 30 אחוז במומנט המרבי לעומת מנועי SKYACTIV-G הנוכחיים של החברה. בנוסך לכך, מאזדה מציינת כי מנועי ה- CI – Compression Ignition יציגו שיפור של 20 עד 30 אחוז בצריכת הדלק לעומת מנועי SKY-G ואף יהיו חסכוניים יותר ממנועי הדיזל SKY-D הנוכחיים של החברה.

 

הטכנולוגיה אשר הוטמעה במנוע SKYACTIV-X משלבת בין יתרונות מנועי הבנזין, בכל הקשור ברמת זיהום נמוכה בעיקר, לבין יתרונות מנוע הדיזל, מומנט גבוה יותר ונצילות גובהה יותר המתורגמת  לצריכת דלק נמוכה יותר. 

מאזדה אולי תהיה הראשונה לעשות שימוש מסחרי בטכנולוגיה הזו, אך היא לא לבד בתחום זה. מרצדס הציגה לפני מספר שנים טכנולוגיה דומה וגם ביונדאי הציגו לפני מספר שנים אב טיפוס למנוע הפועל על אותו עקרון של הצתה ספונטנית במנוע ה-1.8GDCi.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אלעד

    מאזדה משנת 2013 שינו סיגנון והם הולכים לכיוון פרימיום עכשיו כרגיל יש חראות כמו שיגידו מאזדה זבל כי הם לא מבינים כלום אבל הדור שיגיע ב 2019 אם המנוע החדש והאיכות פנים אנשים ישארו אם הפה פתוח בכלל שלא לדבר על העיצוב חושביםםםםםם פולקסווגן זהו יש לי תמכונית הכי טובה או סקודה אוקטביה שלפי דעתי האוטו הכי מכוער בכביש בקיצר יש הרבה מה לילמוד ממאזדה

    כתובת URL מקוצרת:
  • ישראל

    מעט מדי ומאוחר מדי. כבר היום מנוע 1.4 טורבו
    נותן מומנט וחיסכון, שמנוע מאזדה x 2.0 יתן רק ב2019

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיכאל

    ישראל

    מנועי טורבו עם תקלות יקרות ובעיות אמינות ולא מגיעים להספק וחסכון דלק של מאזדה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירון

    ישראל

    כבר היום מנועי מאזדה 2.0 נותנים ביצועים (שתואמים אופי אטמוספרי) ואמינות וסחירות וגם לא מעט חסכון, שמנועי זבל 1.4 למינהם עם אמנם הרבה מומנט, אך אחזקה יקרה(החלפת טורבו) ועם תיבות הילוכים גרועות שיצאו מהמפעל מקולקלות עם תיקונים באלפי שקלים, יכולות רק לחלום עליהם.
    הכל בעיני המתבונן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    ירון

    מנועי זבל?
    בדקת נתונים.?
    כיום מנועי מאזדה הם עגלות כמו בעבר ויותר גרוע.
    השיפור היחיד הוא בתיבת הילוכים עם פחות איבודים.
    השוואה לטיגואן:
    תאוצה 0-100 10.1 9.2
    מהירות מרבית 189 200
    צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר) 12.2 13.5
    צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר) 17.2 18.1
    צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר) 14.9 16.3
    הטיגואן משמאל עדיף בהכול למעט הספק מירבי שנמצא בשמיים במאזדה.
    ירון - יצאת תולעת נבובה חסרת הבנה...

    כתובת URL מקוצרת: