האאוטלנדר PHEV זוכה לעיצוב מעודכן, תא נוסעים שקט יותר ונוחת נסיעה גבוהה יותר לצד מערכת הנעה היברידית משופרת וחסכונית יותר.

2016 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
מיצובישי אאוטלנדר PHEV זוכה למתיחת פנים.

כחודשיים לאחר שחשפה את האאוטלנדר 2016 המחודש, מיצובישי חושפת היום (ה') בטוקיו את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של האאוטלנדר PEHV ההיברידי פלאג-אין. מתיחת הפנים לאאוטלנדר PHEV כוללת בעיקרה עיצוב מעודכן, שיפור של נוחות/איכות הנסיעה וכן שיפור של מערכת ההנעה ההיברידית.

 

חיצונית, האאוטלנדר PHEV זוכה לאותו טיפול קוסמטי של האאוטלנדר הרגיל ונבדל ממנו רק בעיצוב שונה לחצאיות הצד ובעיצוב ייחודי לדגם של חישוקי הגלגלים. גם בתא הנוסעים השינויים זהים וכוללים גלגל הגה חדש יחד עם מושבים נוחים יותר מלפנים ומאחור ושדרוג של הגימור.

 

בנוסף לכך וכמו האאוטלנדר הרגיל, מיצובישי שיפרה את בידוד הרעשים (ב-30% לפי מיצובישי) ועדכנה את כיול המתלים וההיגוי לטובות שיפור באיכות ונוחות הנסיעה. פרט מעניין הוא שמיצובישי שינתה את החומרים המשמשים לאיטום הדלתות בכדי לשנות את צליל סגירת הדלתות כך שיספק תחושה של איכות ומוצקות.

 

מערכת ההנעה של הדגם לא השתנתה והיא עדיין מבוססת על מנוע 2.0 ליטר ושני מנועים חשמליים – אחד מלפנים והשני מאחור. מיצובישי שיפרה את נצילות המערכת באמצעות הפחתת החיכוך במנוע הבנזין, דבר שלפי מיצובישי הפחית את צריכת הדלק של הדגם ב-8% לכדי 20.2 ק"מ לליטר במצב ההיברידי של המערכת. בנוסף לכך, מיצובישי שיפרה את נצילות המנוע החשמלי דבר שאפשר לפי החברה להאריך את טווח הנסיעה החשמלי של הדגם ב-0.6 ק"מ לכדי 60.8 ק"מ (הנתונים לפי התקן היפני JC08 השונים מהתקן האירופאי המפורסם אצלנו).

 

הדגם יוצע כסטנדרט עם תאורה ראשית בטכנולוגיית LED ולמעט דגם הבסיס בכל הגרסאות נוספו מערכת למניעת האצה לא מתוכננת ומערכת מצלמות היקפית. כלקח מאסון רעידת האדמה האחרונה ביפן, רמת הגימור הגבוהה מצוידת בשקע AC המאפשר תפעול של מכשירים חשמליים באמצעות מערכת ההנעה של הרכב, עד הספק כולל של 1,500W.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.