מיצובישי מצהירה שבארבע השנים הקרובות, כל הדגמים שלה יוצעו גם עם הנעה היברידית או חשמלית.

מיצובישי עוברת להנעה היברידית

מיצובישי, "נעלמה" במידה מסוימת מהרדאר בשנים האחרונות, כאשר היא כמעט ולא מציגה דגמים חדשים. הסיבה העיקרית לכך זה המהפך שמיצובישי מתכננת לבצע בתחום ההנעה והרצון להציע את המכוניות החסכוניות ביותר בכל סגמנט.

 

כחלק מכך, מציבישי מצהירה שבארבע השנים הקרובות, כל הדגמים שלה יוצעו עם גרסה היברידית או חשמלית. מעבר ל-i-Miev החשמלית שפותחה עם פיג'ו/סיטרואן, הדגם הראשון שיוצע עם הנעה היברידית, זהו האאוטלנדר 2013 החדש, שהוצגת לאחרונה בתערוכת ז'נבה.

 

האאוטלנדר החדש בגרסתו ההיברידית, יוצג בתחילת 2013 והוא יהיה מסוג פלאג-אין (נטען) וצפוי להציע צריכת דלק של כ-50 ק"מ לליטר. לפני שהאאוטלנדר החדש יגיע לישראל, מיצובישי תשווק את המיראז' החדשה ברבעון האחרון של 2012. המיראז' (הנקראת גם ספייס-סטאר) היא סופרמיני בסיסית, זולה יחסית כניראה, עם צריכת דלק של כ-22 ק"מ לליטר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.