מרצדס S קלאס החדשה תהיה מפגן של אמצעי בטיחות/נוחות, כולל נהיגה אוטו', חניה אוטו' ועוד.

מרצדס S קלאס החדשה - מפגן טכנולוגי מרשים

מאז ומתמיד, מרצדס S קלאס – ספינת הדגל של מרצס – הייתה מפגן של טכנולוגיה ובטיחות, ולא פעם היא הייתה הראשונה לעשות שימוש באמצעי בטיחות מתקדמים כגון מערכת ABS (שנת 1972), או מערכת ראיית לילה (שנת 2005).

 

גם מרצדס S קלאס החדשה (W222) שתוצג בשנה הבאה, תהיה מפגן טכנולוגי מרשים, כזה שהופך את הנהג לכמעט מיותר או יותר נכון, הופך את האחוז בהגה לעוד נוסע במכונית.

 

מרצדס S קלאס תצויד במערך חישה מתקדם הכולל מספר מצלמות, רדאר קדמי ואחורי ועוד מספר חיישנים. מערך החיישנים יאפשר לדגם "לחוש" כל דבר בטווח של עד 500 מטר ו"לראות" כל דבר - בתלת ממד - במרחק של 50 מטר מסביב למכונית.

חלק מהמערכות החדשות שניתן למצוא בדגם (בקצרה):

מערכת חניה אוטו' מלאה: חניה אוטו' בניצב או במקביל שלראשונה, שולטת גם על דוושת הבלמים.

 

מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה: המערכת החדש לא רק מתריעה ומתקנת את ההיגוי על סטייה מנתיב הנסיעה אלא גם מתקנת את ההיגוי במקרה של סיכוי להתנגשות בתנועה הנגדית.

 

מערכת בקרת שיוט אדפטיבית: מאפשרת למעשה נהיגה כמעט אוטו' לחלוטין. המערכת מסוגלת לשמור על מרחק קבוע מראש מהרכב מלפנים, גם עד לעצירה מלאה והמשך הנסיעה ללא התערבות של הנהג. ביחד עם מערכת הסיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, למעשה הנהג לא נדרש לגעת בהגה או בדוושות כלל בזמן נהיגה בפקקי תנועה. המערכת ניתנת להפעלה עד למהירויות של 200 קמ"ש.

 

תאורה ראשית מבוססת LED: כל מערך התאורה במרצדס S קלאס החדשה מבוסס ב-100% על תאורת LED, בכל הדגמים/רמות הגימור.

 

מערכת בלימה אוטו': מערכת בלימה אוטו' במקרה של סכנת התנגשות ברכבים או הולכי רגל כאשר הנהג לא הגיב. זו המערכת הראשונה בעולם הפעילה גם במהירויות של עד 72 קמ"ש (התראה), אך הבלימה תתבצע אוטו' עד במהירויות של 50 קמ"ש. המערכת עובדת בנוסף גם לאחור ומתריעה לנהג על אפשרות להתנגשות מאחור (רכב מתקרב).

 

ספוט: מערכת המזהה הולכי רגל בחשכה מוחלטות ומאירה על הולך הרגל (הבהוב רגעי).

 

מערכת זיהוי תמרורים: מערכת משופרת המזהה תמרורים חדשים נוספים ומתריעה לנהג בהתאם לאיסור בתמרור, כולל איסור עקיפה וכו'.

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.