מתקרבת לפס הייצור: פולקסווגן ID החשמלית

פולקסווגן ID
פולקסווגן ID מתקרבת לפס הייצור.

המכונית החשמלית הייעודית של פולקסווגן יוצאת אל הכביש הפתוח,, והחל משנת 2020 היא תסמן את האות למתקפה של עשרות רכבים חשמליים שקבוצת פולקסווגן תחשוף בחמש השנים הקרובות.

 

פולקסווגן מספקת לנו הצצה אל הרכב החשמלי הייעודי הראשון שלה, אותו היא תחל לייצר לקראת סוף 2019 ותשווק ברבעון הראשון של 2020. כפי שניתן לראות מהתמונות, גרסת הייצור לקונספט פולקסווגן ID, אשר הוצג עוד בשנת 2016, שומרת על באופן הדוק על מאפייני העיצוב של הקונספט - הגולף של העתיד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הדגם מבוסס על פלטפורמת MEB, פלטפורמה מודולרית ייעודית לרכבים חשמליים אשר תשרת מעל ל-20 דגמים שונים של סיאט, סקודה, פולקסווגן ואודי, דגמים אותם נפגוש כפטריות אחר הגשם כבר החל מהשנה הבאה. הדגמים הבכירים יותר בקבוצה יעשו שימוש בפלטפורמת PPE, גם היא פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים, פלטפורמה המשרתת כבר כיום את אודי e-tron החשמלי.

 

פולקסווגן id
הגולף של העתיד.

פולקסווגן ID, שם זמני, היא משפחתית האצ׳בק קומפקטית הדומה בגודלה לגולף, אך מצוידת בבסיס גלגלים ארוך משמעותית של 2.75 מטר - היתרון של הנעה חשמלית. ההנעה בדגם אחורית והמנוע החשמלי המותקן מאחור צפוי להציע הספק של 170-200 כ״ס. אם בעידן מנועי הבנזין מתמחרים גרסאות שונות של דגם לפי המנוע והספקו, ברכבים חשמליים התמחור יהיה לפי גודל הסוללה/טווח הנסיעה.

 

פולקסווגן id
מתחרה ישירה לגולף.

הדגם צפוי להציע טווח נסיעה של 400-600 ק״מ, בהתאם לקיבולת הסוללה, ובפולקסווגן מבטיחים כי המחיר יהיה דומה לדגם מקביל המצויד במנוע דיזל. הפלטפורמה ותכנון הסוללה יאפשר לרוכשים לשדרג את טווח הנסיעה/קיבולת הסוללה, גם לאחר רכישת הרכב.

 

עד היום, פולקסווגן לא הרשתה לאף דגם בקבוצה להתחרות באופן ישיר בגולף, ביצת הזהב של קבוצת פולקסווגן, טך עם השקתה של ה- ID זו תהיה הפעם הראשונה בה פולקסווגן מרשה לעצמה להציב מתחרה ישירה לגולף אשר תשווק בדור השמיני  במקביל לפולקסווגן ID.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • Robert

    wide variety of casino games that you click here to view casinos uk's pricing information on

    כתובת URL מקוצרת:
  • הנוסע המתמיד

    גם כך סוף העולם קרב ובא. אז מ. ישנה כבר התחממות כן או לא?!

    כתובת URL מקוצרת:
  • איציק

    אני מתעב רכבים חשמליים, אין כמו מנועים רגילים,
    הורסים את כל הכיף עם המרוץ התעשייתי הזה
    שבסופו של דבר לא יועיל לאיכות הסביבה כשתיצטבר הרבה פסולת סוללות וכ''ו
    הכל הופך להיות רובוטי ואנמי, ממש חורבן הרכב והנהיגה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבישי

    איציק

    עדיף חורבן ההנאה מנהיגה מחורבן הציוויליזציה בגלל התחממות האקלים. רכבים חשמליים מועילים ועוד איך לרמות ה-CO2 באטמוספירה, וגם לנושא מיחזור הסוללות יימצא פתרון. שורה תחתונה אי אפשר להמשיך לשרוף דלק לנצח, עד כמה שזה כיף לך.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איציק

    אבישי

    תאוריית התחממות האקלים מועילה מאד לתעשיות שונות ליצור רווחים
    ואם נהיה ראליים אז התחממות המזרח התיכון הרבה יותר חמור לציוויליזציה
    כך שמבחינה מוטורית גרידא מחריבים את עולם הרכב
    וחוץ מזה האוזון עם החור שלו ישארו עוד מאות שנים אחרינו...
    בקיצור ישנה מלחמה בין יצרני מנועים אטמוספרים טורבינה דיזל וחשמלי מי ימכור יותר
    כשכל אחד מפחיד את הציבור כדי ששיטתו תתקיים ולפי בהלתך מצליח להם.

    כתובת URL מקוצרת: