ניסאן מציידת את ה-X טרייל החדש בגרסה היברידית המציעה צריכת דלק משולבת של 20.6 ק"מ לליטר.

2015 ניסאן X טרייל היברידי

כשנה וחצי לאחר שהוצג לראשונה, ניסאן חושפת ביפן גרסה ההיברידית, ראשונה אי פעם, לניסאן X טרייל החדש. ניסאן תחל בשיווקה של גרסה זו כבר בתחילת החודש הבא בשוק הבית ביפן ובהמשך, הדגם צפוי להגיע גם לשוק האמריקאי ושווקים נוספים.

 

עבור יחידת ההנעה ההיברידית של ה-X טרייל, ניסן שדרגה את מנוע ה- 2.0 ליטר של הדגם (שם קוד: MR20DD ) באמצעות הסרת רצועת המכשירים והתקנה של טבעות איטום שמן עם מקדם חיכוך נמוך יותר. למנוע הספק מרבי של 147 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד. כמו בכל דגמי ניסאן העדכניים, המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה XTRONIC בעלת מנגנון המדמה פעולה של תיבה אוטו' רגילה.

 

בין מנוע הבנזין לתיבת ההילוכים, ניסאן התקינה מנוע חשמלי מפיתוח עצמאי המצויד בשני מצמדים המאפשרים לוותר על מנוע עזר או ממיר מומנט. השימוש בשני מצמדים מאפשרים למנוע החשמלי לסייע למנוע הבנזין בעת הצורך ובמקביל לשמש כגנרטור לטעינת הסוללה בזמן נסיעה במורד או בבלימה. למנוע החשמלי הספק מרבי של 41 כ"ס ומומנט מרבי של 16.3 קג"מ, מה שהופך את הגרסה ההיברידית לגרסה החזקה ביותר של ה-X טרייל החדש. לפי ניסאן, ל-X טרייל ההיברידי צריכת דלק משולבת של 20.6 ק"מ לליטר (לפי תקן יפני JC08).

 

סוללת ליתיום-יון המותקנת מאחור, אחראית על תפעול מערכת העזר ברכב ולפי ניסאן, בשל גודלה הקומפקטי היא לא "גונבת" נפח מתא המטען כך שה-X טרייל ההיברידי מציע את אותו נפח תא מטען של 400 ליטר כמו שאר גרסאות הדגם. נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית, אך בניסאן לא מציינים מה טווח הנסיעה החשמלי עם הסוללה.

 

כל גרסאות ה-X טרייל ההיברידי מצוידות בצמיגים "ירוקים" עם התנגדות נמוכה לגלגול וערכת מולטימדיה הכוללת תצוגה מורחבת לצריכת הדלק ופעולת מערכת ההנעה ההיברידית. בנוסף לכך, כל הדגמים מצוידים כסטנדרט במערכת בלימה אוטו'. ה-X טרייל ההיברידי יוצע עם חמישה מושבים בלבד, ללא אופציה ל-7 מושבים כמו בשאר גרסאות הדגם, והוא יוצע עם הנעה קדמית או כפולה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.