הפלטפורמה המודולרית החדשה של סובארו תאפשר שימוש בהנעה היברידית וחשמלית ותשמש עד 2020 את כל דגמי החברה העתידיים.

הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו
הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו - תשמש את כל הדגמים העתידיים של החברה.

סובארו ממשיכה להציג את המערכות באמצעותן היא מתכוונת לממש את התוכנית העסקית שהיא הציגה ב-2014 והנקראת סובארו 2020 - גידול של 20% במכירות עד שנת 2020. אל המנועים החדשים, ההנעה הכפולה הסימטרית המסורתית ומערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight, מצטרפת כעת פלטפורמה גלובלית חדשה אשר תשמש בשנים הקרובות את כל הדגמים החדשים של סובארו.

 

הפלטפורמה החדשה תוכננה כך שהיא תוכל לשאת בצורה אופטימלית שלוש מערכות הנעה: בנזין/דיזל, היברידית וחשמלית, ותאפשר לחברה להציע דגמים בטוחים יותר, עם יציבות כיוונית גובהה יותר ועם שיפור משמעותי בתחומי בידוד הרעשים, הרעידות ונוחות הנסיעה.

 

הפלטפורמה החדשה קשיחה יותר בין 70-100 אחוז לעומת זו המשמשת את הדגמים הנוכחיים של החברה והיא כוללת בנוסף מגוון שיפורים למערכת המתלים שאפשרו לסובארו להנמיך עוד יותר את מרכז הכובד. שיפורים אלו לפי סובארו משמעותיים גם עבור דגמים עם יכולות נהיגה אוטונומיות.

סובארו פלטפורמה גלובלית חדשה 2016
שיפור מרשים של 70-100 אחוז בקשיחות המבנית.

הנמכת מרכז הכובד ב-5 מ"מ לעומת הדגמים הנוכחיים יחד עם השימוש במתכות מתקדמות יאפשרו לפי סובארו שיפור בבטיחות האקטיבית - אחיזה והתנהגות כביש - והפסיבית של הדגם. לפי סובארו יכולת ספיגת האנרגיה של הפלטפורמה החדשה גבוהה יותר ב-40% לעומת זו של הדגמים הנוכחיים מה שיאפשר לפי החברה להמשיך ולהשיג ציונים גבוהים במבחנים הריסוק גם בשנת 2025.

 

הדגם הראשון בסובארו שיעשה שימוש בפלטפורמה החדשה הוא האימפרזה החדשה, אותו הציגה החברה כקונספט בשנה שעברה כאשר גרסת הייצור של הדגם, במרכב האצ'בק וסדאן, תוצג בהמשך השנה. הדגם הבא שיעשה שימוש בפלטפורמה הוא הדור הבא של ה-XV, המבוסס על האימפרזה, אותו הציגה לאחרונה סובארו כקונספט XV בתערוכת ז'נבה 2016.

 

 

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.