שברולט וולט 2015 החדשה תצויד בסוללה מתקדמת יותר שתציע טווח נסיעה חשמלי משופר, יחד עם מאריך טווח חדש 1.5 ליטר חסכוני ויעיל יותר.

2015 שברולט וולט טיזר

בתערוכת דטרויט הקרובה, ינואר 2015, שברולט תציג את הוולט החדשה, דור שני למכונית ההיברידית פלאג-אין/חשמלית עם מאריך טווח אשר יחליף את הדגם הנוכחי המשווק משנת 2010 וממנו נמכרו מעל ל-70,000 יחידות עד היום.

 

קצת לפני החשיפה המלאה של הדגם, ששיווקו בארה"ב יחל במחצית השנייה של 2015, שברולט חושפת פרטים ראשונים על יחידת ההנעה החדשה של הדגם הכוללת סוללה מתקדמת וקלה יותר שתאפשר טווח חשמלי ארוך יותר מהדגם הנוכחי, כלומר מעל ל-60 ק"מ, יחד עם מאריך טווח חדש – 1.5 ליטר במקום 1.4 ליטר – שיאפשר טווח נסיעה כולל של מעל ל-611 ק"מ של הדגם הנוכחי.

 

"כאשר נשיק את הוולט החדשה במחצית השנייה של 2015, הדגם יציג קפיצת מדרגה משמעותית בטכנולוגיה, עיצוב ואיכות כוללת," כך לפי יו"רית ג'נרל מוטורס החדשה מרי בארה. " למרות שימוש בפחות תאים במערך הסוללות, הקיבולת גבוהה יותר והטווח החשמלי ארוך יותר," הוסיפה היו"רית.

 

מערך סוללות הליתיום-יון החדש כולל תאים חדש שפותחו במשותף עם LG, לפי שברולט תאים אלו בעלי קיבולת ליחידת נפח הגדולה יותר ב-20% מהתאים המשמשים את הדגם הנוכחי. מספר התאים הופחת מ-288 ל-192 תאים בלבד והם מותקנים נמוך יותר לטובת הנמכת מרכז הכובד של המכונית. בנוסף לכך, מערך הסוללות קל יותר בכ-13 ק"ג לעומת המערך בדגם הנוכחי.

 

הדור השני של הוולו יעשה במערכת הנעה חדשה הכוללת שימוש בשני מנועים חשמליים חדשים שלפי החברה, יעילים יותר בין 5-12%, יספקו ביצועים טובים יותר בכ-20% ובנוסף לכך, מערכת ההנעה קלה יותר ב-45 ק"ג ממערכת ההנעה של הדגם הנוכחי.

 

 

את מנוע ה-1.4 ליטר ארבעה צילינדרים של הדגם הנוכחי המשמש כמאריך טווח, יחליף מנוע אטמוספרי חדש בנפח 1.5 ליטר שהוצג עם הקרוז החדשה בגרסתה לשוק הסיני. למנוע הזרקת דלק ישירה ויחס דחיסה גבוה יחסית של 12.5:1. לפי שברולט למנוע זה הספק ומומנט גבוהים יותר אך הוא חסכוני יותר והוא ישפר את ביצועי הרכב בנסיעה בשטח הררי.

 

את השיפורים בדגם, שברולט ביצעה לאחר סקר מקיף בקרב לקוחות הדגם כולל מעקב צמוד אחר 300 רכבים במשך 30 חודשים. לפי שברולט, בעלי הדגם דיווחו ש-80% מהנסיעות שלהם היו ללא שימוש בדלק כלל ובסה"כ לקוחות החברה נסעו כמיליון קילומטרים חשמליים לחלוטין ללא שימוש באף טיפת דלק.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.