פולקסווגן ID.3
פולקסווגן ID.3 - מוכנה לבכורה עולמית בפרנקפורט
פולקסווגן ID.3
פולקסווגן ID.3 - מוכנה לבכורה עולמית בפרנקפורט

פולקסווגן ID.3 תציע טווח נסיעה של 330-550 ק"מ ותשווק במחיר בסיס של פחות מ-30,000 אירו בגרמניה.

 

בתערוכת פרנקפורט שתיערך בחודש הבא (12.09) פולקסווגן תחשוף את המכונית החשובה ביותר שלה לעתיד הקרוב והרחוק, פולקסווגן ID.3, המשפחתית האצ'בק החשמלית של החברה והדגם הראשון בקבוצת פולקסווגן המבוסס על פלטפורמת MEB, פלטפורמה ייעודית לרכב חשמלי אשר כבר במהלך השנים הקרובות תשרת עשרות דגמים חשמליים בקבוצת פולקסווגן.

 

בפולקסווגן מציבים את ה-ID.3 לצידן של החיפושית והגולף כדגם הפותח את הפרק השלישי בהיסטוריה של החברה ולמרות שכבר בקרוב תוצג הגולף דור 8 החדשה, אפשר לומר כי ה-ID.3 היא למעשה הדור הבא האמיתי של הגולף.

 

פולקסווגן ID.3 החשמלית
טווח נסיעה של 330-550 קילומטר בהתאם לסוללה הנבחרת.

אם ברכבי בנזין ודיזל אנחנו לרוב בוחרים נפח מנוע/הספק ורמת גימור, בעידן הרכב החשמלי נבחר בעיקר את קיבולת הסוללה במקום נפח המנוע וכך גם תשווק פולקסווגן ID.3 (החל מאמצע 2020). לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שלוש סוללות המספקות טווח נסיעה שונה: דגם בסיס עם סוללה בקיבולת של 45kWh וטווח נסיעה של 330 ק"מ, דגם ביניים עם סוללה בקיבולת של 58kWh וטווח נסיעה של 420 ק"מ ודגם בכיר עם סוללה בקיבולת של 77kWh המציע טווח נסיעה של 550 ק"מ. דגם הבסיס מצויד במנוע חשמלי בהספק של 150 כ"ס ומעל ל-30 קג"מ, הדגמים הבכירים יותר מצוידים במנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס.

 

פולקסווגן ID.3
תא נוסעים המתבסס על מסכים ומשטחי מגע.

גם אם בחרתם בדגם הבסיס וחשקה נפשכם לקפוץ לקפה באילת הישר מראש הנקרה, פולקסווגן מבטיחה שבחצי שעה של טעינה באמצעות מטען מהיר (100kW) תוכלו לטעון את הסוללה במספיק אלקטרונים לטווח נסיעה של 290 ק"מ. פולקסווגן מצמידה לסוללה אחריות לשמונה שנים או/עד 160,000 ק"מ.

בזכות מערכת ההנעה החשמלית ובסיס גלגלים של 2.75 מטר, פולקסווגן ID.3 תספק לנוסעים תא נוסעים מרווח ואוורירי במיוחד. כמו בגולף 8 החדשה, גם בפולקסווגן ID.3 השליטה על מערכות הרכב השונות תהיה מבוססת כמעט באופן מוחלט על מסכי ומשטחי מגע, גם על גלגל ההגה כבר לא תמצאו כפתורים פיזיים אלא משטח מגע.

 

פולקסווגן ID.3
הדור הבא האמיתי של הגולף.

את 30,000 אלף היחידות הראשונות של הדגם, פולקסווגן תשווק במהדורת השקה מיוחדת אליה נפתח פנקס ההזמנות באירופה כבר בחודש מאי האחרון. מהדורה זו תשווק ברמת אבזור וגימור גבוהה במיוחד ועם סוללה בקיבולת של 58kWh ומנוע בהספק של 204 כ"ס. רכושי המהדורה הראשונה יהיו זכאים לשלל הטבות, כולל שימוש חינם (עד 2000kWh) ברשת הטעינה המהירה IONITY - מיזם משותף של יצרני הרכב הגדולים שנועד לאפשר נסיעה ברכב חשמלי בין הערים הגדולות במערב אירופה. מחיר גרסה זו באירופה יעמוד על "פחות מ-40,000 אירו".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.