צ'מפיון מוטורס משיקה ממשק קישוריות מתקדם: Connect it

מערכת connect it צ׳מפיון מוטורס
מערכת connect it של צ׳מפיון מוטורס.

מערכת Connect it כולל ממשק מולטימדיה ואפליקציה לטלפון, תוצע ללקוחות פולקסווגן, סיאט וסקודה בישראל.

 

צ'מפיון מוטורס החלה להציע ללקוחות המותגים פולקסווגן, סקודה וסיאט, את מערכת Connect it, ממשק אפלקציות המולבש על המערכת המקורית וכולל מגוון רחב של אפליקציות, כגון ניווט waze, פנגו, Spotify ועוד, יחד עם מידע מורחב על הרכב, תקלות, הזמנת טיפול במוסך ועוד. המערכת תוצע ברוב דגמי מותגי פולקסווגן, סקודה וסיאט.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המערכת מציעה ללקוח מגוון רחב של כלים, שירותים ותכנים בהתאמה אישית לצרכי הנהג. החל מהנגשה של מידע מועיל כמו התראות, נתוני טיפול, נתוני דרך, מידע אודות הרכב, אפשרויות להזמנת טיפול במרכזי שירות ישירות מהרכב או מהאפליקציה ועד פלטפורמה לתקשורת בזמן אמת עם הלקוח, באמצעות סיוע טלפוני Online ישירות ממסך המערכת למוקד צ'מפיון. הממשק מאפשר עדכוני מערכת, שירותים ותכנים מהאוויר ללא צורך בחיבור פיזי לרכב.

 

מערכת connect it
מידע על הרכב, תקלות והזמנות טיפולים ישירות מהמערכת או מאפליקציה לנייד.

רונית בן עזרי, מנהלת פיתוח עסקי, צ'מפיון מוטורס: "מגמת קישוריות הרכב הינה אחת המגמות המרכזיות והחשובות ביותר היא מבטאת את החשיבות של החיבור לעולמות הלקוח בתוך ומחוץ לרכב ועל הצורך לספק לו חווית נסיעה בהתאם לצרכיו ובחירותיו. מערכת ה-connect it מקשרת אותנו עם לקוחותינו בערוץ נוסף ומשמעותי ומאפשרת לנו להמשיך ולהתמקד בלקוחתנו ושביעות רצונם.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • כ

    מגמת הקישוריות ובלה בלה, מעניין מי זאת הגברת בן עזרי ומהיכן היא הגיעה... יפה שהצליחה לשכנע את ההנהלה לפתח מע' מידע שהיא לא יותר מגימיק, בזבוז כסף וזמן. שום גימיק/פיצ'ר/אפליקציה מהווה תחליף לבסיס שהינו שירות טוב, אמין ושקוף - ובהקשר הזה - הרשת מלאה בסיפורי אימה על צ'מפיון...
    חוץ מזה - כל מערכת כזאת דורשת עידכונים ופיתוח שוטף... ועם כל הכבוד לצ'מפיון - הם אפילו לא מדגדגים את VAG (או גוגל/אפל) מבחינת משאבים שעומדים לרשותם.
    בתור מי שבא מהרקע של שירות לקוחות ומערכות מידע - זאת יוזמה שהיא "nice to have" אבל לא משכנעת בעיני... מעניין אם הם עשו שם סקר מקדים ובדקו פרוייקטים דומים בחברות אחרות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישהו

    נראה רע מאוד

    כתובת URL מקוצרת: