קיה חושפת את הנירו EV החשמלי - עד 380 קילומטר [עדכון] קיה נירו EV. הנירו EV ישווק בשתי גרסאות, אחת עם טווח חשמלי של מעל ל-380 קמ"ש וגרסת בסיס עם טווח מרבי של 240 ק"מ. לאחר שהציגה בתחילת השנה קונספט לדגם, קיה חושפת כעת בשוק הבית הקוריאני את הנירו EV החשמלי המציע טווח נסיעה מרבי של מעל ל- 380 ק"מ. לפני רכישת רכב, חדש או משומש? לחצו לייעוץ חינם לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם. לחצו לשיחה עם נציג או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם בלחיצה על כפתור שלח אני מסכים לקבל מיילים ו-SMS מ cartube.co.il שלח! את הנירו EV, קיה תשווק בשתי גרסאות טווח: בכירה עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 64kWh המספיקה לפי קיה לטווח נסיעה של מעל ל-380 קמ"ש, וגרסת בסיס עם סוללה בקיבולת של 39.2kWh המספיקה לטווח נסיעה של מעל ל-240 ק"מ. יש לזכור כי אלו נתונים התואמים את התקן הקוריאני הנחשב למחמיר יותר לעומת זה האירופאי (וגם קרוב יותר למציאות), בתקן האירופאי הטווח עומד על 450 ו-300 ק"מ בהתאמה. בחזיתו של הדגם קיה התקינה מנוע חשמלי חזק בהספק של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 40 קג"מ, מה שמאפשר לדגם להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 7.8 שניות. את הסוללה הגדולה ניתן לטעון באמצעות מטען מהיר בהספק של 100kW המאפשר בזמן של 54 דקות להטעין 80% מקיבולת הסוללה. טווח מרבי של 380 קילומטר. למעט העיצוב הייחודי לתאורת הלד בבית פנסי הערפל והגריל האטום - שם גם תוכלו למצוא את שקע הטעינה, הנירו EV זהה בעיצובו לשאר גרסאות הדגם והרבה פחות דרמתי וחדשני לעומת הקונספט לדגם. אם אתם מתעקשים, נוכל למצוא גם כיסוי חישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי לדגם. לנירו EV אורך של 4,375 מ"מ, רוחב של 1,805 מ"מ, גובה של 1,560 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, כלומר תוספת של 20 מ"מ לאורך ו-15 מ"מ לגובה לעומת הנירו ההיברידי המשווק כאן אצלנו. בזכות העובדה שהדגם תוכנן מראש לשאת מערכת הנעה חשמלית, הסוללה מותקנת מתחת לרצפת תא המטען, נפח תא המטען לא נפגע ועומד על 451 ליטר. קיה נירו EV. תא הנוסעים של הנירו EV זהה למוכר לנו, למעט בחלקו התחתון, שם נמצא עיצוב שונה לקונסולה בין המושבים אשר הותאמה למערכת ההנעה החשמלית ובמקום מוט הילוכים רגיל נמצא חוגה. בנוסף, המסך המרכזי והמסך בלוח המחוונים, שניהם בגודל "7, כוללים תצוגה מותאמת לרכב חשמלי עם טווח נסיעה אפשרי על בסיס מצב הטעינה של הסוללה וכן מערכת ניווט המציגה מסלולים אפשריים על בסיס מצב הטעינה ועמדות טעינה שבנתיב הנסיעה. התאמה קלה למערכת הנעה חשמלית. קיה ציידה את הנירו EV במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ועוד. בנוסף, הדגם כולל מערכת עקיבה אחר רכב מוביל. המערכת מזהה רכב מוביל ועוקבת אחריו תוכך קדמי שמירה על נתיב הנסיעה (המערכת לא מבצעת מעבר נתיב) ושמירה על מרחק בטוח באמצעות שליטה על דוושת התאוצה, בלימה וההיגוי. המערכת פועלת בטווח מהירויות של 0-130 קמ"ש. קיה נירו EV קונספט. שתףצייץ1+ ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל הרשמה הוספת תגובה פרסם תגובה שם (נדרש): דואר אלקטרוני: מצורפים 0 / 600 Character restriction Your text should be in between 5-600 characters ביטול שליחת תגובה תגובות (2) קבל התראות על תגובות חדשות: דואר אלקטרוני ארמגדון לפני 8 דקות מה באמת אין לכם מישהו שעושה הגהה למאמרים שמתפרסמים באתר? כמה פעמים אפשר לרשום 380 קמ"ש במקום 380 ק"מ !? 0 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: אחד שיודע לפני 8 דקות הטווח נסיעה הכי טוב בעולם - 380 קמ"ש... 0 אוהב השב שיתוף כתובת URL מקוצרת: דביקות אהובות אופל מציגה עם האינסיגניה מערכת מולטימדיה חדשה למותג < קודם פולקסווגן גולף הבאה תצויד במערכת היברידית 48V הבא > עמוד הבית -> טכנולוגיה וירוק -> קיה חושפת את הנירו EV החשמלי - עד 380 קילומטר [עדכון] גולשים אחרים אהבו 2019 טויוטה ראב4 החדש בישראל - מחיר החל מ-169,900 שקל דלפו לרשת: תמונות ראשונות של הסופרב 2019 שפע של תמונות: מאזדה 3 החדשה לקרוסאובר העירוני של סקודה יקראו קאמיק 2019 קיה ספורטאז׳ החדש בישראל - מחיר החל מ-145,900 שקל חדש בישראל: 2019 ניסאן קשקאי 1.3 ליטר טורבו - מחיר החל מ-132,900 שקל סקודה חושפת את המפרט הטכני של הסקאלה סקודה מספקת לנו הצצה ראשונה לקאמיק