קיה חושפת תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT חדשה, יחד עם טכנולוגיה היברידית חדשה שתשרת בעתיד את דגמי קיה.

קיה טכנולוגיה 2015

קיה הציגה בז'נבה את הסול EV החשמלית שנחשפה מוקדם יותר השנה ואת האופטימה ההיברידית המחודשת ולצידן, היא חשפה בתערוכת טכנולוגיה חדשה שתשמש בעתיד את דגמי קיה.

 

תיבת DCT כפולת מצמדים – קיה חושפת תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT (מצמד יבש) אשר תחליף החל מ-2015 את תיבת ה-DCT שישה הילוכים הנוכחית של החברה שניתן למצוא למשל בסיד החדשה. לפי קיה, בתכנון התיבה החדשה למהנדסים הוצבה מטרה להשיג באמצעות התיבה שיפור של 7% בצריכת הדלק ושיפור של 5% בנתון התאוצה 0-100 קמ"ש.

 

טכנולוגיה היברידית – קיה מציגה מערכת מיני היברידית שנועדה לשפר את צריכת הדלק ולהפחית את פליטת ה-CO2 בדגמים הרגילים של החברה. המערכת המיני היברידית כוללת סוללת עופרת-קרבון חדשה (48v) שבשידוך למנוע חשמלי קטן, תאפשר נסיעה חשמלית לחלוטין. בדגמים גדולים כגון הסורנטו, הסוללה תספק בנוסף מתח למגדש-על חשמלי שיסייע למנועי טורבו. בדגמים קטנים יותר המערכת תוצע ללא מגדש-על חשמלי.

 

לפי קיה, המערכת ההיברידית החדשה שתוצע עם מנועי בנזין ודיזל כבר בעתיד הקרוב, תאפשר להשיג הפחתה של כ-25% מפליטת ה-CO2 יחד עם תוספת הספק של 15-20 אחוז.

 

יחד עם הצגת הטכנולוגיה, קיה הציגה את האופטימה ההיברידית המחודשת בגרסתה האירופאית, עם מערכת היברידית משודרגת - 177 כ"ס, 32 קג"מ 9.4 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק של 19.6 ק"מ לליטר.

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.