קיה נירו חשמלי: טווח נסיעה רשמי של 485 ק״מ

קיה נירו חשמלי
טווח נסיעה מרשים של 485 קילומטר.

לקיה נירו החשמלי (e-NIRO), טווח נסיעה של 485 ק״מ לפי תקן WLTP האירופאי וטווח נסיעה עירוני מרשים של 615 ק״מ.

 

לקראת תערוכת פריז הקרובה, קיה חושפת את הגרסה האירופאית של הנירו החשמלי (e-NIRO), אותו היא תחל לשווק באירופה לקראת סוף 2018.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

קיה נירו החשמלי ישווק בשתי גרסאות טווח. הגרסה הבכירה מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 64kWh המספקת טווח נסיעה חשמלי משולב של 485 ק״מ, לפי תקן WLTP החדש, וטווח נסיעה עירוני של לא פחות מ- 615 ק״מ. את הגרסה הבכירה של הנירו החשמלי ניתן לטעון במטען מהיר של 100kW, מה שמאפשר בזמן של 54 דקות לטעון עד 80% מקיבולת הסוללה.

 

קיה נירו החשמלי e-niro תא הנוסעים
התאמות קלות לתא הנוסעים עבור הגרסה החשמלית.

גרסת הבסיס של הנירו החשמלי מצוידת בסוללה סטנדרטית יותר בקיבולת של 39.2kWh, המספקת טווח נסיעה משולב של 312 ק״מ.

 

הנירו 64kWh מצויד במנוע חשמלי בהספק של 204 כ״ס ומומונט מרבי של 40.26 קג״מ, מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.8 שניות. דגם ה-39.2kWh מצויד במנוע זהה אך בהספק מרבי המוגבל ל-136 כ״ס (מומנט זהה), מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.8 שניות. כמו הנירו ההיברידי, לדגם הנעה קדמית בלבד.

כמו בדגם הפלאג-אין של הנירו, גם הדגם החשמלי מצויד במערכת סיוע לחיסכון בדלק. המערכת מחוברת למערכת הניווט ובהתאם לטווח הנסיעה ממליצה לנהג כיצד לנהוג בכדי להשיג נצילות מרבית של הסוללה או נצילות מרבית של מערכת הרגנרציה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • משה

    שיקימו פה וועדה , למה רכב חשמלי לא משווק באגרסיביות בטרף .
    בגלל מונופול שמרוויחים עלינו .
    נמאס לנשום את החלקיקים באוויר.
    המדינה הייתה חוסכת הון תועפות בהוצאות על חולים , כתוצאה מהאוויר המזוהם .
    אף אחד לא מודע למה שיהיה עוד 10 -20 שנה , ואז מאוחר...

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    משה

    מאוד פשוט, קוראים לזה בלו, המס הזה שמכפיל את מחירו של ליטר בנזין. זו הסיבה שהמדינה אהבה את באר פלייס, כי אז הייתה לה שליטה מלאה על המחיר לחשמל לרכב. בלי זה, מדובר בהפסד הכנסות אדיר למדינה. כמובן ופי שכתבת, יהיה כאן חיסכון משמעותי בתחום ההוצאה לבריאות הציבור אך את זה קשה למדוד, לא רואים את זה מהיום למחר ובכלל, האוצר בישראל תמיד מסתכל במיקרו ולא במאקרו. תחום הרכב מכניס x והם רק שואפים להגדיל את זה.

    כתובת URL מקוצרת: