למנוע הדיזל הקטן נפח של 730 סמ"ק בלבד, הוא מצויד במגדש על ומגדש טורבו והוא מספק בין 50-70 כ"ס.

רנו דיזל

רנו חושפת אב טיפוס למנוע שני צילינדרים דיזל (שתי פעימות), המיועד לפי התוכניות החברה לשמש בעיקר עבור שווקים מתפתחים כתחליף זול יותר למנוע דיזל 4 צילינדרים.

 

המנוע הוא נגזרת של מנוע הדיזל הנמכר ביותר של רנו, ה-1.5 ליטר dCi, והשימוש במחצית הנפח והצילינדרים מאפשרים למנוע זה להיות קל יותר בכ-40 ק"ג. לפי רנו, השאיפה היא להשיג נצילות גבוהה יותר של כ-15% לעומת מנוע מקביל עם 4 צילינדרים.

 

המנוע מצויד במגדש-על ומגדש טורבו והוא יוצע בהספקים של 50-70 כ"ס ומומנט מרבי של 11.2 קג"מ עד -14.8 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. לפי רנו, המנוע מייצר רעש זהה למנוע 4 צילינדרים ובמילים אחרות, הוא לא נשמע כמו מכונת תפירה.

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.