רנו קפצ'ור וקליאו E-TECH - היברידי ופלאג-אין

רנו קפצ'ור E-TECH פלאג-אין
קליאו E-TECH היברידית וקפצ'ור E-TECH פלאג-אין.

רנו קליאו E-TECH מציעה 140 כ"ס והבטחה לחיסכון של עד 40% לעומת דגמי הבנזין, הקפצור E-TECH מציע 160 כ"ס ומערכת פלאג-אין עם טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.

 

רנו השיקה היום (ה') בתערוכת הרכב של בריסל את הגרסאות ההיברידיות E-TECH לרנו קליאו החדשה, שהושקה היום בישראל, ולרנו קפצ'ור החדש שהוצג לפני חמישה חודשים. הקליאו מצוידת במערכת הנעה היברידית רגילה ואילו הקפצ'ור במערכת הנעה היברידית פלאג-אין. אל שני דגמים אלו רנו תצרף השנה גם גרסת פלאג-אין למגאן, אותה היא תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ 2020) יחד עם מתיחת הפנים לדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת E-TECH מתבססת לפי רנו על הידע הרב שהיא צברה בפיתוח מערכות הנעה היברידיות לרכבי פורמולה 1. המערכת משלבת בין מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי, שפותח ע"י רנו במיוחד עבור הנעה היברידית, שני מנועים חשמליים, אחד מהם HSG (סטרטר-גנרטור) ותיבת הילוכים ייחודית ללא מצמד (מערכת פלנטרית מורכבת של גלגלי שיניים) המאפשרת להניע את הרכב באמצעות כל אחד מהמנועים בנפרד או כולם יחדיו בעת הצורך.

 

רנו קפצ'ור E-TECH פלאג-אין
רנו קפצ'ור E-TECH פלאג-אין - טווח נסיעה של 50 קילומטר.

ההספק הכולל של המערכת בקליאו עומד על 140 כ"ס ובקפצ'ור על 160 כ"ס. בקליאו מותקנת סוללת ליתיום-יון קטנה בקיבולת של 1.2kWh, המאפשרת לפי רנו לבצע עד 80% מהנסיעה בתוואי עירוני על חשמל בלבד ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 70-75 קמ"ש. בקפצ'ור מותקנת סוללה גדולה משמעותית בקיבולת של 9.8kWh המאפשרת לפי רנו נסיעה חשמלית מלאה לטווח של 50 ק"מ בתוואי משולבת או 65 ק"מ בתוואי עירונית (בתקן WLTP). נסיעה בקפצ'ור על בסיס המנוע החשמלי בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש.

 

רנו קליאו E-TECH היברידית
חסכוניות יותר בכ-40 אחוז בנסיעה עירונית.

בזכות השימוש בתיבה ללא מצמד, תחילת נסיעה בשני הדגמים מתבצעת באמצעות המנוע החשמלי בלבד. רנו לא מציינת את נתוני הביצועים, אך היא כן מציינת כי נתון תאוצת הביניים 80-120 קמ"ש בקליאו עומד על 6.9 שניות, נתון מכובד בהחלט.

 

רנו קליאו E-TECH היברידית
תצוגה ייעודית בלוח מחוונים והמולטימדיה.

הקפצ'ור מצויד בבורר מצבי נהיגה MULTI-SENSE הכולל מספר מצבים, כולל מצב PURE לנסיעה חשמלית מלאה בהתאם למצב הסוללה ומצב SPORT בו שלושת המנועים מניעים את הדגם בעת לחיצה מלאה על דוושת התאוצה, בהתאם למצב הסוללה. מצב E-Save מאפשר לשמור את מצב הסוללה (40% לפחות) לשימוש מאוחר יותר.

הקליאו E-TECH תשווק כסטנדרט עם מסך "7 בלוח המחוונים ומערכת מולטימדיה בגדלים של "7 או "9.3, הקפצו'ר E-Save פלאג-אין מצויד בלוח מחוונים דיגיטלי "10.2 ובמערכת מולטימדיה "9.3 כסטנדרט. שני הדגמים יצוידו במגוון מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • דורון

    להתקין הרנו קליין וקפצ'ור מערכת מובילאיי ומערכת ניווט WAZE

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמעוני

    דורון

    שכחת מערכת Cobra עם SIM שתתקשר אלייך כל פעם כאשר נופל הוילון של השמש.

    כתובת URL מקוצרת: