שברולט בולט היא קונספט למכונית חשמלית נגישה לקהל הרחב עם תג מחיר של 30,000 דולר וטווח נסיעה של מעל ל-300 ק"מ.

2015 שברולט בולט קונספט

שברולט הציגה בתערוכת דטרויט 2015 את הקונספט שברולט בולט (Bolt), קונספט המציג את התפיסה/חזון של שברולט למכונית חשמלית יעילה האמורה להיות נגישה לרכישה עבור כל אחד.

 

לפי שברולט, מכונית כזו אמורה להיות בעלת תג מחיר בסביבות ה-$30,000 ולהציע טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-300 ק"מ. "הקונספט שברולט Bolt היא מכונית חשמלית המשנה את חוקי משחק המתוכננת להיות ברת השגה, לא לאקסקלוסיבית" כך לפי מנכ"לית ג'נרל מוטורס, מארי בארה. "בשברולט מאמינים שמכוניות חשמליות הן עמוד התווך של התחבורה העתידית והן צריכות להיות נגישות כבור קהל רחב יותר של לקוחות".

 

 

בשברולט מציינים שהבולט נבנתה על סמך הניסיון הרב שצברו בחברה עם הוולט והספארק EV החשמלית "והיא מדגימה את המחויבות של ג'נרל מוטורס לייצור מכוניות חשמליות וליכולות הטכנולוגיות של החברה" הוסיפה מנכ"לית החברה.

שברולט לא מספקת נתונים טכניים על הבולט, אך מציינת כי נעשה שימוש נרחב בחומרים קלים כגון מגנזיום, אלומיניום וסיבי פחמן בכדי להפחית משמעותית את משקל הרכב לטובת טווח נסיעה ארוך יותר. בנוסף, מאחור הותקן פגוש ייחודי עם פתחי אוויר המאפשרים זרימת אוויר משופרת לטובת קירור הסוללות. הדגם כולל אפשרות לשינוי מפת דוושת הגז לשילוב בין חיסכון לביצועים וכן אפשרות להנמכה והגבהת המרכב.

 

הבולט מצוידת בסוללת LG מקדמת, קלה יותר מהמוכר כיום יחד עם קיבולת גבוהה יותר. זמן הטעינה עומד על כ-4.5 שעות כאשר ישנה אופציה לטעינה מהירה בפחות מחצי שעה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.