פיג׳ו מציגה גרסאות היברידיות פלאג-אין ל-508 ו-3008

2019 פיג׳ו 3008 היברידי
גרסאות PHEV לפיג׳ו 508 החדשה ולפיג׳ו 3008.

החל משנה הבאה, פיג׳ו 508 החדשה ופיג׳ו 3008 יוצעו עם מערכת היברידית פלאג-אין עם הספקים של 225 עד 300 כ״ס וטווח נסיעה חשמלי של 40 עד 50 ק״מ.

 

פיג׳ו הבטיחה בעבר שהיא תציע גרסאות כלאיים לכל הדגמים שלה במהלך השנים הקרובות וכעת היא מתחילה לקיים, עם חשיפתן של גרסאות היברידיות פלאג-אין לפיג׳ו 3008 ולפיג׳ו 508 ו-508 סטיישן החדשות. גרסאות אלו יהיו זמינות באירופה החל מהרבעון השני של 2019.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיג׳ו תציע את המערכת ההיברידית שלה בשתי גרסאות, רגילה בשם HYBRID עבור הנעה קדמית או בגרסת הנעה כפולה HYBRID4. מערכת הנעה HYBRID תוצע עם ה-508 סדאן וסטיישן החדשות ובשלב מאוחר יותר גם ב-3008, מערכת HYBRID4 תוצע עם ה-3008 בלבד וברמת האבזור GT הגבוהה.

 

2019 פיג׳ו 3008 היברידי פלאג-אין PHEV
פיג׳ו 3008 יוצע עם שתי מערכות הנעה היברידיות להנעה קדמית או כפולה.

לקריאה נוספת:

2019 פיג׳ו 508 החדשה.

2019 פיג׳ו 508 סטיישן SW החדשה.

 

מערכת ההנעה HYBRID משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו PureTech בהספק מרבי של 180 כ״ס, תיבת 8 הילוכים אוטו׳ ומנוע חשמלי קדמי בהספק של 110 כ״ס. ההספק הכולל של המערכת עומד על 225 כ״ס. בגרסה זו נמצא סוללת ליתיום יון בקיבולת של 11.8KWh, המותקנת מתחת למושב האחורי, המספיקה לטווח נסיעה חשמלי של 40 ק״מ (בתקן WLTP).

 

פיג׳ו 508 היברידית
טווח נסיעה חשמלי של 40-50 ק״מ.

מערכת HYBRID4 כוללת מנוע PureTech בהספק של 200 כ״ס ושני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק של 110 כ״ס האחד, היוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 300 כ״ס. בדגם זה הסוללה בקיבולת גדולה יותר של 13.2kWh המספיקה לטווח חשמלי של 50 ק״מ. עם יחידת ההנעה הזו פיג׳ו 3008 מסוגל להאיץ מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 6.5 שניות.

 

בשתי המערכות ההיברידיות פיג׳ו התקינה מערכת בלימה רגנרטיבית i-Booster ומערכת e-SAVE המאפשרת לנהג לשמור את מצב הטעינה בסוללה לשימוש מאחור יותר, כגון נסיעה בעיר שם ניתן לנצל את הסוללה לחיסכון מרבי בצריכת הדלק. מטען ביתי מהיר יחסית (Wallbox 6.6 kW 32A) יאפשר טעינה של הסוללה בזמן של שעה ו-45 דקות.

מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים, בכל הדגמים, הותאמו עבור מערכת ההנעה ההיברידית והם כוללים תצוגה ייעודית על מצב הסוללה, טווח חשמלי אפשרי ועוד. באמצעות המסכים ניתן לבחור בין מספר מצבי נהיגה שונים, כגון נהיגה חשמלית מלאה EV או מצב SPORT המנצל את כל מה שיש למנועים והסוללה לספק.

 

מקבוצת לובינסקי, יבואנית פיג׳ו בישראל, נמסר כי הגרסאות ההיברידיות ישווקו בישראל במהלך שנת 2020, לצד גרסאות הבנזין/דיזל הרגילות. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מחשבות

    אומרים וכותבים פז'ו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיקי

    מפחד מלחשוב למסור רכב כזה למוסכניקים שלנו

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל דדון

    מיקי

    יש לך היגיון בריא
    508 זו יצירת פאר

    כתובת URL מקוצרת: