DS7 קרוסבק E-Tense - גרסה היברידית פלאג-איןֿ

ds7 קרוסבק e-tense
ds7 קרוסבק E-Tense.

גרסת הפלאג-אין לקרוסאובר DS7 קרוסבק מציעה הספק הספק של 300 כ״ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק״מ.

 

קבוצת PSA חשפה הבוקר גרסאות היברידיות פלאג-אין לפיג׳ו 508 ולפיג׳ו 3008, כעת היא מציגה גרסת הנעה זהה לקרוסאובר היוקרתי בדגם DS7 קרוסבק E-Tense.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המערכת שבדגם זהה למערכת ההיברידית HYBRID4 של פיג׳ו 3008, המערכת משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 200 כ״ס לשני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי בהספק של 110 כ״ס האחד. השילוב הזה יוצר מערכת הנעה בהספק כולל של 300 כ״ס ומומנט מרבי של 45.9 קג״מ. עם מערכת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.5 שניות.

 

ds7 קרוסבק e-tense
טווח נסיעה חשמלי של 50 קילומטר.

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 50 ק״מ, עד למהירות נסיעה של 133 קמ״ש. טעינת הסוללה באמצעות מטען ביתי ייעודי בהספק של 6.6kWh דורשת המתנה של כשעתיים עד לטעינה מלאה.



לרשות הנהג בחירה מבין 4 מצבי נסיעה, חשמלי מלא EV, הנעה כפולה קבועה 4WD, היברידי וספורט. מערכת e-Save תאפשר לנהג לשמור רזרבה של קיבולת הסוללה לשימוש במועד מאוחר יותר במהלך הנסיעה.

וויזואלית, למעט תוספת של כיתוב E-Tense בצצדי הרכב ועל דלת תא המטען, העיצוב זהה לגרסאות הרגילות. DS לא מציגה את תא הנוסעים, אך שם נמצא התאמה של התצוגה במערכת המולטימדיה ולוח המחוונים הדיגיטלי למערכת ההנעה ההיברידית. בזכות התקנת הסוללה ברצפת הרכב, נפח תא המטען לא נפגע.

 

DS7 קרוסבק E-Tense צפוי להגיע לישראל במהלך השנה הבאה, אז הוא יתחרה מול דגמים כגון וולוו XC60 T8 או בגרסה ההיברידית פלאג-אין iPerformance של ב.מ.וו X3 (שעדיין לא הוצגה). גרסה היברידית E-Tense, חלשה יותר, תוצע גם ב-DS3 קרוסבק אשר הוצג לאחרונה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות