מבצעי רכב אחרונים

לזמן מוגבל: חבילת עיצוב מתנה לרוכשי פולקסווגן T-CROSS

פולקסווגן T-CROSS חבילת עיצוב מתנה
חבילת עיצוב מתנה.

חבילת העיצוב מעניקה לדגם מראה ייחודי עם צביעת חישוקים ומראות צד וגימור ייחודי וצבעוני בתא הנוסעים.

 

לזמן מוגבל, רוכשי פולקסווגן T-CROSS ברמת הגימור קומפורטליין פלוס (Comfortline Plus) יוכלו לקבל את חבילת העיצוב הייחודית Design Package ללא תוספת תשלום.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חבילת העיצוב מוסיפה נגיעות צבע כתום "אנרגטי" לעיצוב הפנים והחוץ, כולל צביעת החישוקים ומראות הצד, ריפוד צבעוני וייחודי למושבים בשילוב של מספר גוונים, גרפיקה ייחודית וצבעונית לפס הקישוט המרכזי של הדשבורד וצבע כתוב למסגרת הפלסטיק של בקרת האקלים ומוט ההילוכים ונגיעה של צבע כתום בקישוט המרכזי של גלגל ההגה.

 

חבילת עיצוב פולקסווגן T-CROSS
גימור ייחודי וצבעוני לתא הנוסעים.

רמת הגימור קומפורטליין פלוס היא רמת הגימור הבכירה של הדגם (139,990 שקל) הכוללת, בין היתר: לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מולטימדיה "8 מקורית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, מפתח חכם, מושבי קומפורט, חישוקי סגסוגת "17, חלונות כהים מאחור, ניטור שטח מת בצידי הרכב, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בלימה אוטונומית, משטח טעינה אלחוטי ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (9)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מתעניין

    אם תוזילו את המחיר לאיזור 105-110 בעזרת 0 קמ, או הפחתת המחירון, או מבצע יפה,
    יהיה על מה לדבר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאב

    תפסיקו להיות תמימים שמשהו בגיר הארור שלהם DSG ישתנה לטובה.
    זה גיר שנועד לכישלון וגם אחרי 15 שנה הם לא מסוגלים לייצר אותו שיהיה אמין.
    לא להתעסק עם גירים רובוטיים!
    תקנו רק ידני או אוטומט רגיל בשביל השקט הנפשי שלכם.
    מי שמחפש אקשנים ופוזות שיקנה DSG ונראה אחרי כמה זמן הוא יבין את גודל הטעות שלו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוזה

    ביקורות לא מלהיבות על הרכב

    כתובת URL מקוצרת:
  • איצ'ו

    יוזה

    אכן. כמה וכמה בוחנים ציינו כבר שסקודה קאמיק נותן תמורה טובה יותר.
    אבל בחייאת. מי קונה היום רכבים מקונצ**** VAG? בקרת האיכות שם בקאנטים. למה צריך את הכאב ראש הזה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    איצ'ו

    מה שגם החלקים והטיפולים בארץ יקרים מאוד ואלו רכבים שזוללים דלק,יש לי אחת בבית.
    קיבלתי רכב קוריאני מהעבודה,מנוע כזה אמין לא ראיתי מימי
    ודלק אני לא יודע מה זה תחנת דלק

    כתובת URL מקוצרת:
  • אפי

    יוני

    לשלושת עובדי קיה שאלות: במה קןריאני איכותי מ VAG? האם מבקרים שלא התלהבו מקרוס כן התרשמו יותר מסטוניק או קונה הסתמיים? טיפולים אצל יבואנים קוריאניים זולים? לגבי VAG ה"זוללנים" תנמקו?
    קוריאנים היו אמינים עד לפני כ5 שנים כשהשתמשו במנועי מיטסובישי, כהיום גם מנועים אלה כבר לא של פעם. תראו ביוטוב סרטונים עם מראה הפנים העצוב של בוכנות המנוע. על בעיות דו מצמדי של יונדאי/ קיה מוזמנים לראות בגוגל ואפילו בקארספורום הישראלי- לא חסר תלונות. תראו מלמתה את ספורטג' בת שלוש ותדהמו כמה הפך רכוב. רכבים שהיו פעם אמינים וצברו בצדק מוניתין מצוין לחברה- נהיו חד פעמיים.
    קרוס כמובן יקר מדי עדיין עדיף על סטוניק/ קונה

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    אפי

    כולם חד פעמיים כולל קוריאניות, אירופאיות ויפניות, מלבד טויוטה אולי

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    שער היורו ירד ממזמן ועדיין שוחטים במחירים. מנסים לקנות את הלקוחות בקישוטים כאשר הגודל והמנוע שמקבלים יחסית למחיר זה פשוט גזילה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • Nוטי

    LOL הם רציניים? זה מה שיגרום למישהו לקנות?

    כתובת URL מקוצרת: