סיאט לאון TSI1.2 ידנית עם שישה הילוכים מוצעת בהנחה של 15 אלף ש"ח ורמת אבזור גבוהה.

סיאט לאון

חטיבת סיאט מבית צ'מפיון יוצאת במבצע חד פעמי במסגרת ימי המכירות של 72 שעות עם הצעה ללקוחות על המשפחתית קומפקטית, לאון 1.2 TSI שישה הילוכים ידנית. במהלך ימי המבצע בין ימי רביעי – חמישי – שישי 14-16 לספטמבר, למשך 72 שעות, תוצע הלאון במחיר הנמוך בישראל, לדגם משפחתי קומפקטי ידני, של 99,900 שקל בלבד !! במקום 114,900 שקל. המבצע יערך בכל אולמות התצוגה והסוכנויות המורשות של סיאט ברחבי הארץ. בנוסף למבצע זה, יוצעו הטבות על כל דגמי סיאט.

 

הלאון מגיעה בנפח מנוע 1.2 ליטר TSI, המציע הספק של 105 כ"ס, ומומנט מרבי של 17.5 המושגים ב- 5000 סל"ד. המנוע משודך לגיר ידני שישה הילוכים והביצועים עומדים על 11 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. אבזור הלאון במבצע מרשים במיוחד וכולל בין היתר, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, בקרת שיוט, רדיו דיסק מקורי עם שליטה מההגה + 8 רמקולים, מערכת דיפרנציאל ה- XDS לשיפור אחיזת הכביש (כחלק סטנדרטי בתוך מערכת ה ESP) ידית הילוכים והגה מצופים עור, חישוקי מגנזיום, צמיגים רחבים 205/55 R16, כניסות AUX ו USB מקוריים, ולבטיחות הנוסעים גם 6 כריות אוויר, פנסי ערפל עוקבי פניה ועוד. משמעותית לא פחות הינה האספקה המיידית של הרכב בתוך מספר ימים לידי הרוכשים.

 

גל מזור, מנהל חטיבת סיאט: "חטיבת סיאט מציעה, כמיטב המסורת, שלל הטבות משמעותיות על כל דגמיה במהלך מרתון "72 שעות" של צ'מפיון. הלאון 1.2 TSI בגרסה ידנית תוצע במהלך ימי המבצע במחיר אטרקטיבי הנמוך באלפי שקלים ממתחרותיה בסגמנט. המבצע נועד להמשיך ולחזק את דגם הלאון, המשפחתית הספורטיבית של המותג, שצמח במאות אחוזים בשנה האחרונה, עם יותר מ- 640 מסירות מתחילת השנה, כשמחצית מהמכירות הינם דגמים ידנים בגרסאות מנוע שונות. המבצע יכלול מספר מוגבל של רכבים, באספקה מיידית".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.