במבצע המכירות השנתי של כל חטיבות צ'מפיון מוטורס נמכרו במשך 72 שעות 1,837 רכבים כאשר השנה, חטיבת סקודה לא השתתפה בשל מועדי אספקה ממושכים.

אודי A1

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, אודי, סיאט וסקודה מסכמת את ביצועי החברה במסגרת המבצע השנתי שלה – "72 שעות", שהתקיים בסוף שבוע שעבר בין התאריכים 14-16/09 והסתיים עם למעלה מ- 1,800 מכירות משלושת מותגי הרכב: פולקסווגן, אודי, וסיאט. היקף המכירות היה גבוה בכ- 20% לעומת המכירות המקבילות שנה שעברה. (זאת לאחר שהשנה חטיבת סקודה לא השתתפה, בשל זמני האספקה הארוכים של דגמיה השונים, לאור הביקוש הרב הקיים לדגמיה השונים בארץ, והמחסור הזמני אותו חווה היצרן).

 

תוך 72 שעות מכרה החברה – 1,837 כלי רכב, בחלוקה הבאה:

אודי – חטיבת היוקרה של Audi ממשיכה לשבור שיאי מכירות ומכרה 159 כלי רכב במהלך המבצע, כאשר הדגמים הנמכרים ביותר היו ה- Q5, A4, A6 וה- A1.

פולקסווגן – 1,257 כלי רכב נמכרו השנה. הנתון של פולקסווגן מרשים במיוחד לאור העובדה שהשנה נעדרה הג'טה מימי המכירות (לקראת הגעת הדגם החדש בסוף השנה). דגמי הדגל של המותג הפולו והגולף מכרו כ- 400 יחידות מכל דגם.

סיאט – 421 כלי רכב נמכרו במהלך האירוע. כ- 70% מהמכירות היו של דגם האיבזה על שלל גרסאותיה השונות. כמו כן, במסגרת מבצע "חברים יש רק בסיאט", 50 לקוחות סיאט שהביאו עימם חבר שרכש רכב חדש, זכו בחופשה משותפת בברצלונה, הכוללת טיסה ולינה עם צפייה במשחק כדורגל של 'ברסה' מתא הכבוד בקאמפ נואו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.