סקודה מפרסמת סקיצות רשמיות המספקות הצצה לעיצוב הסופרב החדשה שתיחשף בקרוב.

2015 סקודה סופרב החדשה

לאחר שחשפה אותנו לפרטים ראשונים על הדגם יחד עם תמונות תחת הסוואה, סקודה חושפת היום (ב') סקיצות רשמיות של הסופרב החדשה לשנת 2015 אשר תוצג בבכורה עולמית בתערכות ז'נבה בחודש מרץ הקרוב.

 

כפי שיכלנו להתרשם מתמונות הדגם תחת הסוואה, סקודה מעניקה לסופרב החדשה עיצוב הרמוני וזורם יותר לעומת הדגם הנוכחי עם חזית התואמת את שפת העיצוב העדכנית של סקודה אותה כבר פגשנו בראפיד ובאוקטביה למשל. את השינוי המשמעותי יותר בעיצוב הדגם נמצא בשליש האחורי של הדגם, שם סקודה מעניקה לדגם מראה דינאמי ומודרני במיוחד בקורת C הזורמת לאחור בזווית כהה יותר ומסתיימת בישבן מחוטב.

 

הסופרב החדשה תמשיך להציע מבנה חמש דלתות אך בניגוד לדגם הנוכחי בו ניתן לפתוח את תא המטען בשתי תצורות – סדאן או האצ'בק יחד עם החלון האחורי, בדור השלישי של הסופרב הדלת תיפתח בתצורת האצ'בק בלבד. הסיבה העיקרית לכך היא חיסכון משמעותי במשקל.

 

הסופרב III החדשה מתבססת על פלטפורמת MQB אותה היא חלוקת עם הפאסאט החדשה. לדגם בסיס גלגלים של 2.84 מטר, 8 ס"מ יותר מהדגם הנוכחי ותא המטען ימשך להציע נפח עצום עם 625 ליטר לעומת 595 ליטר בדגם הנוכחי.

 

את הסופרב החדשה ישרתו מגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל, החל מ-1.4 ליטר טורבו בהספק של 125 כ"ס ועד ל-2.0 טורבו בהספק של 280 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.