דגמי 2011 כוללים מנועי ROTAX משופרים המציעים 260 כ"ס, מערכת i control ושוקע חדש ומהפכני מסוג S3.

SEA-DOO משיקה את דגמי 2011  צילום: רונן טופלברג

עופר אבניר, יבואנית אופנועי הים וסירות הספורט של SEA-DOO החלה בשיווק דגמי 2011 של אופנועי הים וסירות הספורט. כלי השייט של SEA-DOO מציעים טכנולוגיה שעולם השייט טרם נתקל בה ומייצרים מהפיכה של ממש בעולם התחבורה הימי: מערכת i Control אשר מפעילה אינטליגנציה מלאכותית בשרות הרוכב ומציעה מערכת בלימה ימית, בולמי זעזועים ומצערת אלקטרונית השולטת בכל המערכות ומאפשרת היגוי בטוח בכל תנאי. עם פתיחת העשור השני של שנות האלפיים מציגה SEA-DOO את התרחבות המהפכה ומגדילה את היצע הדגמים המגיעים עם מערכת ה- i Control הייחודית.

 

מותג SEA-DOO מציע חידושים נוספים בדגמי 2011 הכוללים יחידות כוח משודרגות של ROTAX עד 260 כוחות סוס לביצועי על במים, ושוקע חדש ומהפכני מסוג S3 –בצורת V, הכולל מדרגות ושקעים המייצרים שיוט ביציבות מרבית במים והיגוי מעולה בתנאי ים משתנים .

 

מערכת ה- i Control:

מערכת השליטה i Control של SEA-DOO דגמי 2011 כוללת למעשה 3 מערכות:

 

iBR – מערכת נשלטת מחשב לבלימה והילוך אחורי. כאשר מניעים את אופנוע הים מערכת זו מייצרת מצב דמוי הילוך ניוטרל, ובו האופנוע ים נייח במקום ואינו מזנק קדימה כמו אופנועי ים אחרים. בעת לחיצה על המצערת מועברת פקודה להיכנס להילוך קדמי. בעת לחיצה על ידית הבלם, האופנוע ים עובר להילוך אחורי למטרת תמרון נוח ובטוח. כאשר ידית הבלם נלחצת בזמן רכיבה, מופנה זרם המים מהמנוע קדימה, לבלימה מהירה בשליטת מחשב המנוע, השולט בעוצמת זרם המים ומעלה את מהירות הסיבוב של המנוע כדי להשיג עצמת בלימה אופטימלית.

SEA-DOO משיקה את דגמי 2011

iTC – שליטה אופטימלית במצערת על ידי מחשב המנוע מאפשרת את פעולת הבלימה וגם את השליטה בהיגוי. כאשר ניתנת פקודת היגוי והמצערת אינה לחוצה, המצערת החכמה מעלה את סיבובי המנוע כדי לייצר זרם מים אשר יגרום לכלי השייט לפנות לכיוון הרצוי. המצערת החכמה שולטת גם בבקרת השיוט, אשר מקבלת מידע מרכיב GPS מובנה. המצערת האלקטרונית מאפשרת הצעת שני סגנונות רכיבה, ספורט או טורינג, לשליטה מיטבית במאפייני ההאצה והתגובה למצערת.

בזכות מערכת ה ITC תצרוכת הדלק באופנועי הים של סידו משיגה יתרון משמעותי של עד 56% ע"פ מבחנים בלתי תלויים .

 

טכנולוגיה ירוקה:

אקולוגיה היא נושא חשוב ברחבי העולם ולכן נוסף השנה לדגמי Sea-Doo מצב ניהול מנוע ECO, המכוון את ביצועי המנוע לעבר חיסכון אופטימלי. במצב ECO מהירות סיבוב המנוע מוגבלת והתאוצה מנוהלת באורח מתון יותר. בבדיקות חיצוניות שנערכו לכלי השייט של Sea-Doo נרשם חיסכון של כמחצית בצריכת הדלק, בהשוואה לצריכה במהירות המרבית של כלי השייט. כך ניתן לבלות שעות רבות יותר בנעימים על פני המים.

 

אופנועי הים:

החידוש העיקרי לשנת 2011 הוא פלטפורמה חדשה לדגמי הכניסה של Sea-Doo למשפחת ה- GTi. בתוך גוף מרהיב עם עיצוב חדש לגמרי, נמצא השדרוג המהותי של דגמי הכניסה של סי-דו, עם שוקע חדש בעל הנדסת אנוש משופרת וכמובן את מערכת ה- iControl. לאחר השדרוג המקיף, גם קהל חדש בתחום אופנועי הים וגם לקוחות מכווני תקציב מקבלים את מיטב הטכנולוגיה שקיימת על פני המים. בתחילת רשימת ההיצע ניצב כעת דגם חדש לחלוטין, ה- GTS 130, אשר מציע את מירב יתרונות ה-iControl וכמובן את יחידת הכוח האמינה מבית ROTAX עם מערכת קרור מנוע במעגל סגור, ללא מי-ים ואמינות מופלאה. בקצה השני של משפחת ה- GTi נמצא דגם חדש לחלוטין: GTi Limited, המציע את כל הסטייל והפינוק של דגמי הסדרה המוגבלת של סי-דו גם בתקציב נמוך יותר.

 

חידושים נוספים ניתן למצוא בקצה השני של ההיצע, בקטגוריית אופנועי השרירים, המיועדות לרוכבים החפצים בביצועים מסמרי שיער. ה- RXT 260, מלך השרירים עם מנוע ROTAX המפיק 260 כוחות סוס (מנפח 1.5 ליטר בלבד) בעזרת מגדש-על ומצנן ביניים מהווה כרטיס כניסה לחבורת השרירנים. לצידו אפשר למצוא את ה- RXT-X aS 260 RS, אשר מסוגל לקחת את הרוכב הספורטיבי הכי רחוק שאפשר, בעזרת מתלים ספורטיביים עם כוונון ידני לעומס קפיץ ושיכוך המהמורות. מתלים אלה הופכים את השרירן המהיר למלך ביצועי Off-Shore ולמשטים ארוכים במיוחד, כאשר הוא מבודד את רוכבו מתלאות הדרך ומאפשר לו לבלות שעות רבות בים. וכמובן ה- RXT-X 260 RS- מלך הביצועים, עם המנוע החזק ביותר ועם אבזור ארגונומי ספורטיבי לשליטה מיטבית במהירויות רכיבה גבוהות במיוחד.

 

SEA-DOO משיקה את דגמי 2011

 

ספורט, פאר וסירות סילון:

את רשימת החידושים של Sea-Doo לשנת 2011 חייבים לחתום עם תזכורת לדגמים נוספים. דגמי WAKE, אשר מציעים פלטפורמה ייחודית לביצועי ספורט ימי, בעזרת מוטות גרירה, מנשאים לגלשנים ומצבי ניהול של מערכת iContro ההופכים כל רוכב לגורר גולשים מיומן ובטוח. דגמי הפאר GTX מציעים לחובבי הפינוקים רמת אבזור וגימור להעצמת הבילוי הימי ובראשם GTX Limited iS 260 – שיא הפאר והפינוק בעולם אופנועי הים, המפנק את רוכביו עם רשימת אבזור ארוכה במיוחד, מושב נוח במיוחד, מתלים לשיכוך גלי הים, אביזרי קשירה מהירה, מד עומק וכל פלאי מערכת iControl.

 

לחפצים בבילוי קבוצתי יותר מציעה Sea-Doo את סירות הסילון (JET) הטובות בעולם, המציגות יתרונות ייחודיים כמו מרווח רב בהשוואה לסירות קונבנציונליות, שוקע נמוך יותר לבילוי נעים במים רדודים ובטיחות גבוהה שבעתיים עקב המיקום הפנימי של המדחף לרווחת הרוחצים סביב והיציאה המהירה לפלנינג (שייט מאוזן), התורמת לראות טובה ביותר של המשיט את מה שמתרחש לפני הסירה. בהיצע סירות הספורט אפשר למצוא את מלכות האדרנלין SPEEDSTER 150 – סירה קטנה אבל מאומנת, לביצועים ללא פשרות, ואת אחותה SPEEDSTER 200, שלה עיצוב עוצר נשימה וביצועי על במים.

 

לחובבי החיים הטובים מתאימה ה- CHALLENGER 180, המארחת בנוחות 8 נוסעים, עם מרווח ואבזור וכמובן כל יתרונות הנעת הסילון. את הדרך הטובה ביותר לבילוי ספורטיבי על המים בקבוצה אפשר למצוא ב- WAKE 230. סירת העל של סי-דו מאובזרת באופן ייחודי לספורט ימי, עם מיכלי ירכתיים לגל המושלם, מנשאים לגלשנים, מערכת שמע משוכללת ומקום מרווח ל-12 איש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.