האם הנהג הישראלי מוכן למכונית משפחתית ידנית זולה?

מכונית משפחתית ידנית עם רמת אבזור בסיסית יכולה להוזיל את המחיר בכ-20 אלף ש"ח, אך האם הלקוח הישראלי מוכן לוותר על תיבה אוטו'?

האם הנהג הישראלי מוכן למכונית משפחתית ידנית וזולה

לא רק בישראל רואים מלחמת גרסאות מוזלות, כפי שאנו עדים לה כיום עם מכוניות המיני ועכשיו עם גרסאות הסופרמיני המוזלות של רנו קליאו. גם באירופה זה קורה עם גרסה של רנו מגאן III בסיסית במחיר של סופרמיני כגון פורד פיאסטה במחיר ישראלי של כ-90,000 ש"ח.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פורד בריטניה הציגה אתמול (ב') את גרסת הבסיס לפורד פוקוס החדשה עם מנוע 1.6 ליטר 86 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית אשר בתרגום למחיר ישראלי, מחירה היה עומד כ-100 אלף ש"ח לו הייתה מיובאת לישראל. למרות מחיר הבסיס הנמוך רמת האבזור יותר מבסיסית עם חישוקי 16 אינצ' קלים, 2 חלונות חשמל קדמיים, מזגן מכני, מערכת שמע מקורית עם חיבור USB, מראות חשמל בצבע הרכב ואפילו תקבלו צריכת דלק טובה של 16.9 ק"מ לליטר. גרסה זו זולה בכ-47% מהגרסה היקרה ביותר של הפוקוס.

 

השאלה הגדולה היא שכל יבואן רכב בישראל מתחבט בה כיום, היא האם הציבור בישראל מוכן למכונית משפחתית ידנית עם רמת אבזור סבירה לחלוטין ומספק או שהציבור בישראל עדיין מפונק ולא מוכן לוותר על הנוחות של תיבת הילוכים אוטומטית או עוד שני חלונות חשמל תמורת מחיר הנמוך בכ-20 אלף ש"ח מכל משפחתית ממוצעת כיום, שהמשמעות שלו "לקבל" דלק חינם לשנתיים בערך?.

 

אולי שחכנו, אך כלמוביל יבואנית יונדאי, החלה בחודש החולף בשיווק יונדאי i30 ידנית עם מנוע 1.4 ליטר ומערכת עצור סע וכן עם מנוע 1.6 ליטר במחירים שבין 105-109 אלף ש"ח וברמת אבזור גובהה יחסית. תשאלו כמה נמכרו בחודש הראשון לשיווק (יוני)? בדיוק 9 רכבים, לפי נתוני איגוד יבואני הרכב כאשר באותו החודש נמכרו סה"כ כ-997 יחידות מה-i30. רוצים עוד מספרים? הונדה סיוויק ידנית: 7 רכבים מתחילת השנה (עד סוף יוני), פיאט בראבו 1.4 טורבו ידנית: 10 רכבים, פיג'ו 308: 1 בלבד.

 

רוב יבואני הרכב בישראל ישמחו למכור מעל ל-100 יחידות בשנה מדגם משפחתי ידני וזול לו הציבור הישראלי היה מוכן לכך, לכן אין מקום לבוא בטענות אל יבואני הרכב במקרה זה, הם מאוד רוצים למכור לכם וכמה שיותר. השאלה היא האם ציבור הנהגים בישראל מסוגל לוותר על תיבת הילוכים אוטו' או עוד עוד קצת אבזור תמורת תג מחיר בו נמכרת כיום סופרמיני ממוצעת בישראל?.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • זובי

    באירופה זה אחרת כי התשתית והכבישים שמה פי אלף יותר טובים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר.ק

    חוץ מזה שרוב הנהגים לא ממש מסוגלים לנהוג בידנית בטח שלא נשים ישראליות מפונקות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דיזל

    בגלל המס הירוק, אי אפשר להביא גרסאות דיזל כאלו במחירים כאלו, זה העניין. לסקודה למשל יש את הGreen line שאלו דגמים מאוד חסכוניים, אך יהיו מאוד יקרים יחסית בישראל. מדינת ישראל לא באמת רוצה שמישהו יחסוך בצריכת הדלק וכבר בשנה הבאה הכי הולכת להחמיר במדדים כך שיצא שכל מכוניות המיני החסכוניות יעלו יותר!

    כתובת URL מקוצרת:
  • באירופה רק דיזל ידני !

    שיביאו גרסאות ידניות עם דיזל (!!!) במחיר זול - אני קונה. גרסאות בנזין ידניות לא חסכות בדלק מי יודע מה, הנה דוגמה טובה בכתבה - רק 16.9 ק"מ לליטר במעבדה שעל הכביש זה יסתכם ב-14 ק"מ לליטר בלבד. לא שווה, סליחה.<br />תביאו משפחתית דיזל ידני במחיר 100-105K, עם מנגנון סיוע לזינוק בעליה, שעושה על הכביש 21-22 ק"מ לליטר - יהיה תור ארוך.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איציק.ב

    ובתמורה שיתקינו מנוע 1.6 105 כ"ס, מה זה המנוע החלש הזה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • Or

    יש כל כך הרבה גרסאות של מכוניות עם תיבת הילוכים ידנית שאנחנו{לפחות אני}יכולים לחלום עליהם....{חבל שאי אפשר להזמין אצל הייבואנים רכב בהזמנה אישית עם תיבה ידנית,צריך להציע להם את העניין}חוץ מזה שתיבה ידנית יכולה לחסוך לנו הרבה מאוד כסף לדלק,אבל כמובן שטוב לנו לשלם 7.5 שקל לליטר דלק!!!!<br />דבר נוסף כולם בוכים שהם לא סוגרים את החודש אבל לקנות אוטו חדש בכלל לא מפריע להם במיוחד שהמס על הרכבים הוא מהגבוה בעולם{למעלה מ100%אם אני לא טועה}המדינה עושה עלינו קופה של 15 מיליארד שקל אפילו יותר ממס על רכבים,למישהו אכפת?!?!?

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיכאל

    מחאה על מחירי הדיור כן, אבל להוריד מהמחיר 20 אלף שקל ולבחוש היכולים ידנית, זה לא. המחאה צודקת אבל אנחנו כנראה עדיין קצת מפונקים מידי ורוצים באופן טבעי תמיד יותר ממה שאנחנו באמת יכולים.

    כתובת URL מקוצרת: