סובארו, יצא במסע שיווק ויראלי לשיפור התדמית העיצובית שלה, אך כמו רמת העיצוב הנוכחית שלה, כך גם נראה מסע השיווק שלה.

סובארו נגד הבינוניות - ככה לא בונים חומה

לפני כחודש, המגזין קאר סקופ האמריקאי, קיבל לתיבת הדוא"ל שלו, מספר תמונות, הנראות כתמונות ריגול אחר רכב מסתורי. בתמונות הופיע רכב, הצבוע כולו בבז' משעמם, עם הכיתוב בינוניות (MEDIOCRITY). בהמשך, אף הופיע מספק קטעי וידאו ב-youtube, המציגים את אותו הרכב.

 

לא לקח הרבה זמן להבין, שהמכונית הנראית כמכונית משעממת ו"אפורה”, היא לא אחרת מקיה אפוטימה (מג'נטיס) משנת 2004. בסופו של יום, אתמול התגלה שסובארו, היא זו שעומדת מאחורי הניסיון העילג הזה, למסע הפרסום הויראלי, שלא ממש הצליח.

סובארו, יצאה קרחת מכאן ומכאן. ראשית, רכבי סובארו מהשנים האחרונות, איבדו כל שפת עיצוב, או יותר נכון, פשוט גורמים לפיהוק מתמשך. שנית, להתגרות בקיה עם האופטימה החדשה, שאולי סובלת מעודף עיצוב, אך היא אחת המשפחתיות הגדולות היותר יפות כיום בשוק הרכב, וודאי לעומת ה-B4 החדשה, זה פשוט "להרים להנחתה”.

 

כנראה שלא ניתן לבקש ממי שמעצב רכבים הגורמים לפיהוק, לייצר מסע פרסום, קצת פחות משעמם. סובארו, פשוט תעצבו, זו הדרך הכי פשוטה לשכנע אותנו שהרכבים ששלכם הם ההפך הגמור מפיהוק חזותי, אפילו וולוו השמרנית כבר הבינה שעיצוב לא חייב להיות משעמם.

 

 

 

קיה אופטמה 2011

01kiaoptimafd2011
01kiaoptimafd2011
02kiaoptimafd2011
02kiaoptimafd2011
03kiaoptimafd2011
03kiaoptimafd2011
04kiaoptimafd2011
04kiaoptimafd2011
05kiaoptimafd2011
05kiaoptimafd2011
06kiaoptimafd2011
06kiaoptimafd2011
07kiaoptimafd2011
07kiaoptimafd2011
08kiaoptimafd2011
08kiaoptimafd2011

 

סובארו B4 2010

01subaru25gtlongtermintro
01subaru25gtlongtermintro
04subaru25gtlongtermintro
04subaru25gtlongtermintro
05subaru25gtlongtermintro
05subaru25gtlongtermintro
27subaru25gtlongtermintro
27subaru25gtlongtermintro
28subaru25gtlongtermintro
28subaru25gtlongtermintro
31subaru25gtlongtermintro
31subaru25gtlongtermintro
2010_lg0002_h
2010_lg0002_h
2010_lg0004_h
2010_lg0004_h

 

לאתר שסובארו פתחה עבור "המלחמה" בבינוניות

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.