פאסאט האמריקאית נגד פאסאט האירופאית

לאחר השקת הפאסאט החדשה בישראל, האם לפאסאט האמריקאית סיכויי הצלחה טובים יותר בשוק הישראלי?

פולקסווגן פאסאט האמריקאית מול האירופאית

הצרכן האמריקאי הממוצע, אוהב את הרכב שלו בצורה הבאה: שלא יהיה יקר אבל שיראה יקר, שיהיה גדול ומרווח, אין צורך במתלים מתוחכמים והיגוי מתקשר במיוחד העיקר שיהיה נוח, צריכת הדלק שתהיה סבירה בלבד כי הרי מחירי הדלק לא בשמיים ולכן גם אין צורך במנועים מתקדמים במיוחד, מושבי עוד תמיד עדיפים ושרמת האבזור תהיה טובה, אך אין צורך שתהיה הכי חדשנית. זו הסיבה שמכונית כמו טויוטה קאמרי, שהיא מכונית טובה, אך לא שיא הטכנולוגיה, מצליחה מאוד בארה"ב.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לפי התמהיל הזה, פולקסווגן השיקה את הפאסאט בגרסתה האמריקאית, שמחליפה את הפאסאט B6 ששווקה בארה"ב לפי המפרט האירופאי ונכשלה במכירות בשל מחיר גבוהה, מנועים מתוחכמים ויקרים ורמת אבזור גבוהה מידי שהוסיפה למחיר. התמהיל האמריקאי הזה, עובד מצוין בישראל עבור ביואיק לקרוס. היא נראית יקרה, אך היא לא, היא מאובזרת בנדיבות, אך לא חדשנית במיוחד, היא נוחה מאוד, אבל לא בעלת התנהגות כביש אירופאית מובהקת, יש לה מנועים טובים, אך לא פסגת הטכנולוגיה או החסכנות והיא מאוד מרווחת.

 

פולקסווגן פאסאט האמריקאית:

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/7gjNmTNdcSs?rel=0{/iframe}

 

גם פולקסווגן פאסאט האמריקאית החדשה, מציעה את התמהיל הזה שכה אהוב על הישראלים. היא מרווחת יותר ונראית גדולה יותר מזו האירופאית עם בסיס גלגלים שצמח ב-9.1 ס"מ, האורך הכולל צמח גם הוא בכ-9.9 ס"מ ל-4.86 ס"מ והרוחב גדל ב-1.3 ס"מ ל-1.83 ס"מ. בדיוק בתחום המידות של טויוטה קאמרי. רמת האבזור והחדשנות הטכנולוגית נמוכה יותר מזו האירופאית והיא נעדרת למשל את מערכת ההתראה על עייפות הנהג ועוד כמה גימיקים טכנולוגיים, אך מעבר לכך, יש בה כל מה שצריך.

 

גם בתחום המנועים הגרסה האמריקאית מקבלת מנועים פשוטים ולא מתוחכמים כאשר גרסת הבסיס מצוידת במנוע 2.5 ליטר חמישה צילינדרים בהספק של 168 כ"ס ויחד עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית רגילה, מציעה ביצועים טובים של 8.7 שניות ל-100 קמ"ש.

 

אין ספק כי פולקסווגן פאסאט B7 החדשה בגרסתה האירופאית, טובה מאובזרת ואיכותית יותר מזו האמריקאית, אך לזו האחרונה יש שורת מחץ בדמות המחיר. פולקסווגן תשווק אותה במחיר התחלתי של כ-$20,000, ירידה במחיר של לא פחות מ-$8000 לעומת זו המוחלפת. במחיר הזה, היא אף זולה יותר משברולט מאליבו ועם תג מחיר שכזה, הפאסאט האמריקאית יכולה להיות להיט מכירות בישראל עם מחיר שהיה עומד על אזור ה-150,000 ש"ח. כזכור, מחירה של הפאסאט החדשה הארופאית בגרסת הבסיס בישראל, עומד על 189,900 ש"ח.

 

פולקסווגן פאסאט B7 האירופאית:

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/UnFTMe9Yu3o?rel=0{/iframe}

 

עם פתיחת היבוא המקביל והאפשרות לייבא לישראל רכבים אירופאים ויפנים המיוצרים בארה"ב עם תקינה אמריקאית, זו לא מציאות רחוקה כל כך שעוד נראה את הפאסאט האמריקאית כאן בישראל. השאלה כמובן היא מי יהיה זה שירים את הכפפה ולמעשה יכריז על פתיחתה של מלחמת היבואנים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • פולקסוואגן פאסאט 2011

    אין ספק בכלל שהפאסט האירופאית הרבה יותר מאובזרת והרבה יותר ברמה גבוהה מאשר האמריקאית.. כנ"ל לגבי העיצוב החיצוני.. העיצוב הפנימי די שונה מהאירופאית..<br />( האנדברק חשמלי באירופאית ולא ידני כמו באמריקאית, התנעה ע"י לחיצה , תאי איחסון בתא המטען , שקע חשמל בתא המטען, פתחי איוורור לנוסעים מאחור, שקע חשמל לנוסעים מאחור, מחזיקי כוסות נשלפים לנוסעים מאחור + תא איחסון ענקי ועוד.. )<br />הגירסה האירופאית ממולצת

    כתובת URL מקוצרת: