פיאט טיפו סדאן החדשה: הלהיט המשפחתי הבא?

עם מפרט מודרני ותמחור אגרסיבי וזול במיוחד באירופה, לפיאט טיפו סדאן יש את כל הכלים להפוך ללהיט מכירות בשוק המשפחתיות סדאן הישראלי.

2016 פיאט טיפו סדאן
פיאט טיפו - משפחתית סדאן 1.6 ליטר אוטו' מאובזרת במחיר של כ-110 אלף שקל?

כיום, אפשר לרכוש בישראל מכונית עירונית חדשה במחיר של קצת פחות מ-55 אלף שקל וכזו אוטו' בקצת יותר מ-60 אלף שקלים, כיום אפשר גם לרכוש סופרמיני אוטו' בקצת יותר מ-80 אלף שקל אבל מכונית משפחתית סדאן אוטו' חדשה, מרווחת ומאבוזרת, עדיין אי אפשר לרכוש בישראל בגזרת ה-110 אלף שקלים. את החלל הזה בדיוק, אמורה למלא בקרוב פיאט טיפו סדאן החדשה שתשווק בזמן הקרוב בישראל.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הדגם המשפחתי האחרון של פיאט שזכה להצלחה מסחרית משמעותית באירופה ובישראל, היה הדור הקודם של הטיפו ששווק בין השנים 1988-1995. זה לא שלפיאט לא היו משפחתיות טובות נוספות לאחר הטיפו, הבראבו האחרונה לדוגמה הייתה מכונית מצוינת אך כישלון ברמה המסחרית. הטיפו החדשה תנסה לשחזר את ההצלחה של זו האחרונה באמצעות מתכנון דומה למדי: מרווח טוב לנוסעים ומטען, אבזור מספק ומעל הכל, תג מחיר נמוך שיספק תמורה מלאה ללקוח.

 

ארגון AUTOBEST האירופאי העניק השנה לפיאט טיפו את תואר "הרכישה המומלצת לשנת 2016". הארגון ציין בבחירתו כי "הטיפו היא לא עוד מכונית לתקציב מוגבל אלא מכונית מצוינת לתקציב מוגבל שיש בה את כל המרכיבים הנדרשים צרכן האירופאי הממוצע. העיצוב, מבחר המנועים, האיכות, השימושיות והנוחות הופכים את הטיפו לאמת מידה חדשה בתחום "התמורה לכסף". 

 

עדכון: מסתבר שטעינו, הטיפו סדאן החדשה שהושקה השבוע בישראל זולה עוד יותר משחשבנו שתהיה, 99,900 שקל לדגם 1.6 ליטר אוטו'. עדיין לא נהגנו ברכב, אך את מבחן אולם התצוגה כמכונית למשפחה הטיפו עוברת בהצלחה: היא מרווחת מלפנים ומאחור, איכות הפלסטיקה טובה ביחס למחיר, התחושה מודרנית והאבזור מצוין (מולטימדיה מקורית, דיבורית BT, בקרת שיוט ועוד). למחירון המלא והפרט הטכני של הטיפו סדאן.

 

המהלך הזה של פיאט עם הטיפו החדשה הוא מהלך נכון מאוד עבור המותג בשוק האירופאי. יש הרבה משפחתיות איכותיות אך יקרות יחסית באירופה ובישראל, גם פיאט הייתה שם בעבר עם הבראבו המצוינת (שנכשלה במכירות), אך יש היצע דל מאוד של מכוניות משפחתיות במחיר זול והשוק האירופאי, כמו זה הישראלי, רעב למכוניות כאלו. בטורקיה למשל, שם מיוצרת הטיפו, הטיפו זולה בכ-16% מהמתחרות הישירות שלה כגון הפלאונס של רנו, שגם היא מיוצרת בטורקיה, וזו הסיבה שאנחנו מאמינים שהטיפו סדאן החדשה יכולה להפוך ללהיט מכירות, יש לה את כל הכלים לעשות זאת. 

 

הטיפו סדאן החדשה מציעה את כל מה שניתן לצפות משפחתית סדאן ממוצעת, תא מטען גדול בנפח של 520 ליטר, מרווח מספק לארבעה נוסעים בוגרים וכן אבזור מודרני הכולל דיבורית BT, מערכת מולטימדיה מקורית Uconnect עם מסך "5, בקרת שיוט, משענת מרכזית, בקרת אקלים, כניסת USB, שליטה מההגה על השמע, הטלפון ומחשב הדרך, חלונות ומראות צד חשמליים ועוד.

 

 

סגמנטדגםאורך (מ"מ)רוחב (מ"מ)בסיס גלגלים (מ"מ)נפח תא מטען
 C sedan טיפו 4532 1792 2636 520
קורולה 4620 1775 2700 452
אימפרזה 4580 1740 2645 460
לנסר סדאן 4570 1760 2635 400
ג'טה 4659 1778 2648 510
פורטה 4560 1780 2700 482
פלואנס 4613 1813 2703 530
           
 B sedan I25 4370 1700 2570 465
אטראג' 4245 1670 2550 450
סוניק סדאן 4397 1735 2525 502
דמיו 4320 1695 2570 414
רפיד 4483 1706 2602 530
ריו סדאן 4365 1720 2570 389
אלמרה 4455 1695 2600 422

 

פיאט טיפו סדאן החדשה משווקת בעולם עם ארבעה מנועים: 1.4 ליטר 95 כ"ס, 1.6 ליטר 110 כ"ס, 1.3 ליטר טורבו דיזל 95 כ"ס ו-1.6 טורבו דיזל 120 כ"ס. בישראל, הטיפו סדאן תשווק עם שני מנועי הבנזין של הדגם. מנוע ה-1.4 ליטר, עם מומנט מרבי של 12.95 קג"מ, משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית ומספק בדגם ביצועים של 11.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על כ-17.5 ק"מ לליטר.

 

דגם ה-1.6 ליטר אוטו' המשמעותי יותר מצויד במנוע 1.6 אטמוספרי בהספק מרבי של 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 15.5 קג"מ ב-4,200 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים נאים של 11.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על כ-16 ק"מ לליטר.

 

אנחנו עדיין לא יודעים לומר איך הרכב מחוץ לאולם התצוגה, אך עם המפרט בו משווקת הטיפו ובמיוחד עם התמחור האגרסיבי בו הדגם משווק באירופה, שהוא זול משמעותית מכל משפחתית סדאן אחרת, הטיפו סדאן החדשה בהחלט יכולה להפוך ללהיט מכירות בשוק המקומי שלנו ולמכונית הראשונה שתשבור את המחירון הקשיח בשוק המשפחתיות אוטו' בישראל.

 


אל הטיפו סדאן החדשה, צפויות להצטרף בהמשך גרסאות המרכב הנוספות של הדגם, האצ'בק וסטיישן, שהוצגו בתחילת החודש בתערוכת הרכב של ז'נבה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • שוקה

    השוואת ביטוח רכב בשוק הביטוח: http://shukabit.co.il/ביטוח-רכב

    כתובת URL מקוצרת:
  • שוקה

    השוואת ביטוח רכב בשוק הביטוח: http://shukabit.co.il/ביטוח-רכב

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    לפיאט היו מכוניות טובות, אל אף אי שמירה על המחיר.
    הפעם פיאט טועה ובגדול.
    נניח שהמכונית אטרקטיבית - מחיר/איכות ,
    אבל.... המכונית מיוצרת בתורכיה ... ודי "בחכימה לרמיזה"
    אני אפילו לא אליך לראות אותה .
    נ.ב. גם לטויוטה והונדה ואולי לאחרות יש קווי יצור במדינה הזו

    יש הרבה אלטרנטיבות מצויינות - חומר למחשבה

    כתובת URL מקוצרת:
  • פיאט

    בסרטון היא נשמעת ממש רע. המנוע רועש מידי. מעניין אם זה דיזל. אם לא אז אסור להתעסק עם הטרקטור הזה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ללה

    הצלחה בליסינג ? רק אם מחירון הרשמי יהיה נמוך בלי קשר למבצעים והנחות, כדי להוזיל גילום במשכורת
    מצד שני מחירון נמוך לא מאפשר רווח אצל הלקוחות הפרטיים. בקיצור מלכוד
    מה גם שאין ליבואן חברת ליסינג אז בכלל איפה מקורות הצמיחה ? מוניות ??

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    פיג'ו 301 נמכרה במחירים נמוכים מאד בלי הצלחה גדולה בארץ
    כדי להצליח , צריך בעיקר מותג חזק מאחוריך

    קיה ויונדאי מצליחות בגלל זה, וגם מיצובישי (למרות שזה מותג בדעיכה עדיין נחשב אמין וגם חסכונית)

    הפיאט לא תמכור הרבה בישראל בלי קשר למחיר שלה (היא אולי יותר יפה ומעט גדולה מהפגו אבל לא בהכרח עדיפה ממנה(

    כתובת URL מקוצרת:
  • רון

    א

    לא הייתי משווה ל-301 שהיא באמת מכונית זולה בכל המובנים (סוג של דאצ'יה), אבל אכן, גם אם זו מכונית איכותית יחסית, המחיר צריך להיות זול ואין ספק שבפיאט יצטרכו לעבוד קשה בכדי להחדיר את הדגם - 5 שנות אחריות לדוגמה או טרייד-אין עיתידי וכו'.

    כתובת URL מקוצרת: