רנו פלואנס Z.E בבריטניה – השוואה לבטר פלייס

רנו החלה בשיווקה של הפלואנס Z.E בבריטניה לפי שיטה של רכישת המכונית ללא הסוללה ותשלום חודשי עבור הסוללה.

רנו פלואנס Z.E

הרבה חיצי ביקורת נורו לעברה של בטר פלייס או יותר נכון לפנים הרשמיות שלה, שי אגסי, בעת חשיפת מחירה של רנו פלואנס Z.E ועלות המנוי החודשי. בימים אלו החלה רנו בשיווקה של הפלואנס Z.E בבריטניה בשיטה דומה לבטר פלייס, כלומר רכישת המכונית ללא הסוללה ותשלום חודשי קבוע עבור השימוש בסוללה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מחירה הרשמי של רנו פלואנס Z.E ללא הסוללה בבריטניה עומד על 17,850 ליש"ט שהם 98,646 ש"ח לפי שער של 5.5263. המחיר כולל מע"מ שהוא 17.5% בבריטניה ופחות סבסוד ממשלתי בסך 5,000 ליש"ט.

 

מבחינת מחיר המכונית, זהו מחיר נמוך יותר בכ-24,000 ש"ח ממחירה של פלואנס Z.E שבטר פלייס מציעה (122,900 ש"ח בסיס ו-129,900 ש"ח לרמת הגימור הגבוהה). צריך לזכור שהסבסוד הממשלתי בישראל לעומת רכב בנזין ממוצע, הוא גבוהה יותר מזה הניתן בבריטניה, רק 10% מס ורק 16% מע"מ לעומת 70% מס על מכונית בנזין ממוצעת בישראל. לאן הולך ההפרש? כמובן לכיס של בטר פלייס ולכיסן של חברות הליסינג והכל הפעם על חשבונו של משלם המסים למעשה.

 

רנו בריטניה משכירה את הסוללה לפי תעריף חודשי של כ-414 ש"ח לאורך3 שנים במגבלה של 9660 ק"מ בשנה. עלות הטענה של הסוללה לפי תעריף החשמל בבריטניה היא בממוצע כ-12 ש"ח בטעינה ביתית רגילה המותרת בבריטניה. לכל מי שנוסע יותר העלות החודשית תהיה כמובן יקרה יותר, אך רנו עדיין לא פרסמה את התעריף החודשי מעבר לטווח הבסיסי.

 

כאן לבטר פלייס יש סוג של יתרון שכן בעלות חודשית של 1090 ש"ח (בהתחייבות ל-4 שנים), ניתן לנסוע עד כ-20,000 ק"מ בשנה ולכך צריך להוסיף את היתרון הגדול שהוא השימוש החופשי בעמדות החלפת הסוללות שיאפשרו באופן עקרוני נסיעה לכל חלקי הארץ. החיסרון הוא שאם אותו רוכש ייסע רק 15,000 ק"מ בשנה, הוא עדיין ישלם כאילו נסע 20,000 ק"מ.

 

התמחור עבור השימוש בסוללה בבריטניה של הפלאונס Z.E יכל להיות נמוך יותר אם החוזה היה ל-4 שנים. עבור השימוש בסוללה של הרנו הקנגו Z.E (סוללה זהה לזו של הפלואנס Z.E) דורשת רנו תשלום חודשי של 325 ש"ח עד לטווח נסיעה שנתי של 14,500 ק"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • חשבון פשוט

    מה זה משנה אם ההנחה פה יותר או פחות משמועתית מאנגליה... בישראל המדינה לוקחת מס... זה לא הולך לבטא פלייס זה הולך לאוצר... 26 אחוז מס... באנגליה נותנים צ׳ק לאזרח... עכשיו תעשו את החשבון ותראו שבטר פלייס מסבסדת את האוטו...ולגבי השוואת המחיר לסוללה... באמגליה אין יכולת להחליף סוללות כי אין תשתית... אז מה ההשוואה? תחשבו כמה שווה לכם לשלם על רכב מוגבל טווח מול כמה שווה רכב לא מוגבל בטווח...סתם צרות עיין ממומנת יבואנים...

    כתובת URL מקוצרת:
  • מירב

    כי המחיר שהצגת זה כולל רווח ליבואן וכולל מס על הרכב. בישראל יש בסך הכל 10% מס שזה אפסי והנחה משמעותית הרבה יותר מ-5000 פאונד. חוץ מזה שהמע"מ בבריטניה כבר הספיק לעלות ל-20%.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אדיר

    קח את מחיר הרכב בבריטניה תוסיף לו את הנחת הסבסוד תוריד לה את המע"מ הבריטי ותקבל את מחיר הרכב בבריטניה ללא מיסים יוצא 107.5K (בשער פאונד של ינואר, נכון לאוגוסט זה יוצא יותר) תוסיף מס ומעמ הגעת ל136K ש"ח זול יותר או יקר יותר מבריטניה?<br /><br />לגבי העלות החודשית שם ההגבלה ל10K ק"מ לא כולל חשמל פה זה ל20K ק"מ כולל החשמל ששווה עוד 150 ש"ח בחודש וכולל תשתית עצומה וכולל החלפה חופשית של סוללות בתחנות החלפה ששם בכלל לא קיימות וכולל חיבור 24 שעות ביממה לאינטרנט ותמיכה טלפונית 24 שעות ביממה ושירותי דרך משופרים

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    בסך הכל מראים לנו צורה אחרת שבא הרכב החשמלי יכול לעבוד ללא התקשרות לספק זה או אחר. בלי כל קשר, כן לאור ה-10% מס על רכב חשמלי, המחיר של בטר פלייס יקר מידי אבל את זאת הם עשו בכדי להציג מחיר סביר יחסית לחבילת המנוי החודשית. סוג של טרייד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מומחה

    מה הטעם להגיד שהחשמלית שם יותר זולה מפה? תבדוק כמה עולה שם רכב רגיל או קוטג'<br />סתם נגד בטר פלייב, לא נמאס???

    כתובת URL מקוצרת: