סיטרואן C3 נושאת עיצוב ייחודי, צעיר ושובב, מצוידת במנועים חסכוניים, מאובזרת היטב ומוכנה לכבוש את ליבם של הרוכשים הצעירים – בגילם או ברוחם.

2017 סיטרואן C3 החדשה
C3 החדשה - חוויה ויזואלית.

סיטרואן הציגה את ה- C3 החדשה לפני 4 חודשים ובימים אלו היא החלה בשיווקו של הדגם באירופה. אלינו הדגם יגיע רק במהלך המחצית הראשונה של 2017 מהסיבה הפשוטה שרוב הלקוחות באירופה מעדיפים תיבה ידנית, כך שרק בתחילת השנה הבאה יחלו בסיטרואן בשיווק הדגם עם תיבה אוטו'.

 

כמו ה-208 של פיג'ו, גם ה- C3 החדשה מבוססת על גרסה משופרת של פלטפורמת PF1 הוותיקה של פיג'ו-סיטרואן, ושוב כמו ה-208, גם ה- C3 החדשה גדולה רק במעט מהדגם היוצא. עם אורך של 3.99 מטר, רוחב של 1.75 מטר ובסיס גלגלים של 2.54 מטר, C3 החדשה ארוכה מהדגם היוצא ב-3.3 ס"מ, רחבה ממנו ב-2.2 ס"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 7 ס"מ. נפח תא המטען בדגם גדול למדי ועומד על 300 ליטר. בפועל וכמו ב-208, מרווח ונוח מלפנים, במיוחד עם המושבים המשופרים והרכים של הקקטוס, אך מאחור פחות מרווח מהממוצע בסגמנט.

 

 

C3 החדשה עוצבה בהשראה מוחלטת של הקקטוס, לטוב או לרע, העיצוב מוחצן, צעיר מרשים ושונה מכל מתחרה בסביבה – חוויה וויזואלית. חוויה וויזואלית שונה מהמוכר נמצא גם בתא הנוסעים, שגם הוא עוצב בהשראת המוכר לנו מהקקטוס. התוצאה מרשימה למראה אך כמו בקקטוס איכות החומרים מעורבת ולא מתעלה מעבר לממוצע ולא מאיימת על מכוניות כגון הפולו של פולקסווגן. למרות הביקורת, אין כפתורים לשליטה על מערכת המיזוג אלא רק דרך מסך המגע. מערכת המולטימדיה היא מהדור העדכני יותר וכוללת ממשק מורחב למכשירים סלולריים של אפל ואנדרואיד. ייחודי לדגם (ברמות האבזור הגבוהות בלבד), מצלמת HD מאחורי המראה המרכזית המאפשרת לצלם את הדרך והיא שומרת הקלטה אוטו' במקרה של תאונה – 30 שניות לפני ו-60 שניות אחרי.

 

סיטרואן C3 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

C3 החדשה מצוידת בשלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל, כולם מוכרים לנו מה-208 ומדגמים אחרים. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.0 ליטר 68 כ"ס (לא רלוונטי כלל לשוק שלנו), 1.2 ליטר 82 כ"ס ו-1.2 ליטר טורבו עם 110 כ"ס. היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 1.6 ליטר BlueHDi בשני הספקים של 75 כ"ס ו-100 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית ורק במהלך 2017 מנוע ה-1.2 טורבו בלבד, ישודך גם לתיבת 6 הילוכים אוטו'.

 

מנועי הבנזין:

1.2 ליטר 82 כ"ס ו-12.0 קג"מ: 0-100 קמ"ש ב-12.8 שניות, מהירות מרבית של 173 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 21.3 ק"מ לליטר.

 

1.2 ליטר טורבו 110 כ"ס ו-20.9 קג"מ: 0-100 קמ"ש ב-9.3 שניות, מהירות מרבית של 188 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 21.7 ק"מ לליטר (עם מערכת עצור/סע כסטנדרט).

 

מנועי הדיזל:

1.6 ליטר טורבו 75 כ"ס/100 כ"ס ומומנט מרבי של 23.7 קג"מ/25.9 קג"מ: 0-100 קמ"ש ב- 13.7 שניות/ 10.6 שניות, מהירות מרבית של 171 קמ"ש/ 185 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 28.6 ק"מ לליטר/27.0 ק"מ לליטר.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.