יוניון מוטורס משיקה את מסע הפרסום לאייגו החדשה

הפרסומת הראשונה שעוצבה על ידי מכונית: טויוטה אייגו היא זו שעצבה את שלטי הפרסומת לדגם.

2016 טויוטה אייגו החדשה
הפרסומת הראשונה שעוצבה על ידי מכונית (קרדיט: יהושע TBWA).

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, חושפת את מסע הפרסום הצבעוני לטויוטה אייגו החדשה אותה השיקה היבואנית בתחילת החודש.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כחלק מקמפיין הפרסום לדגם ועל מנת לתת דגש לעיצוב הצעיר והבועט של הרכב ולאפשרויות ההתאמה האישית של הצבעים השונים, הגתה חברת הפרסום רעיון חביב בו המכונית עצמה תעצב שלטי החוצות בהם היא תככב, תחת הסלוגן טויוטה אייגו - XPRESS YOURSELF.


עיצוב שלט הפרסומת נעשה על ידי נסיעה מהירה של האייגו בתוך בריכות צבע שנבנו במיוחד לצורך כך, מהן ניתזו הצבעים על יריעות קנבס ענקיות. התזות הצבע של האייגו יצרו תמונה ייחודית לכל רכב שתופיע בשלט החוצות.

 

סרטון הפרסומת שהופק:

 

מאחורי הקלעים:

 

"זו ההזדמנות שלכם להשתולל עם טויוטה!" כך אמרתי למשרד הפרסום בישיבת הבריף על הטויוטה אייגו" סיפרה אופירה אבישי סמנכ"לית תקשורת שיווקית ביוניון מוטורס יבואנית טויוטה בישראל, "האייגו היא מכונית צעירה וכייפית שמיד מתאהבים בה. טויוטה עיצבה רכב שובה לב עם צבעים עזים ואלמנטים בולטים, בראשם ה- X הדומיננטי בחזית. השאיפה שלנו להביא את הנוכחות החזקה ומלהיבה של הרכב אל הלקוחות באופן היצירתי והמקורי ביותר ולכן אנו עולים לאוויר עם הקמפיין המאוד לא שגרתי שהופק במיוחד לאייגו השונה והמיוחדת ".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות